Gå til innhold

Tannlegen trodde ikke på meg da jeg avlyste timen 5 min før

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sa jeg hadde fått kraftig omgangssyke og kunne derfor ikke komme til timen. Hun truet med gebyr selv om jeg ikke har avlyst før. Hun trodde det på var psykisk. Hvordan kan jeg overbevise at jeg er skikkelig syk? 

Anonymkode: d90a8...305

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ringte du da de åpnet i dag tidlig da eller 5 minutter før timen din var? Det vanlige hos tannlegen jeg går til er jo uansett at man må betale gebyr så lenge man ikke avlyser 24 timer før timen uansett hva som er grunnen.

Anonymkode: d5888...013

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ringte du da de åpnet i dag tidlig da eller 5 minutter før timen din var? Det vanlige hos tannlegen jeg går til er jo uansett at man må betale gebyr så lenge man ikke avlyser 24 timer før timen uansett hva som er grunnen.

Anonymkode: d5888...013

Ringte 5 min før. Grudde meg hele natt. 

Annonse

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei jeg utsatte den til klokken 16. jeg fikk en ny mulighet. 

Ok, så omgangssyken din ble økonomisk betinget og skyltes dårlig søvn fordi du gruet deg, om jeg forstår deg rett? Da ga du tannlegen rett i sine mistanker. Du hadde for øvrig en veldig snill tannlege, synes jeg, som ga deg en time om ettermiddagen. Hun forlenget egen arbeidstag takket være deg. Håper du takket henne for det?

Et lite tips: Fortell til tannlegen hva du opplever er vanskelig. Tannlegene kan i dag strekke seg langt for å gjøre konsultasjonen mest mulig behagelig, men det avhenger av god kommunikasjon.

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (1 time siden):

Ok, så omgangssyken din ble økonomisk betinget og skyltes dårlig søvn fordi du gruet deg, om jeg forstår deg rett? Da ga du tannlegen rett i sine mistanker. Du hadde for øvrig en veldig snill tannlege, synes jeg, som ga deg en time om ettermiddagen. Hun forlenget egen arbeidstag takket være deg. Håper du takket henne for det?

Et lite tips: Fortell til tannlegen hva du opplever er vanskelig. Tannlegene kan i dag strekke seg langt for å gjøre konsultasjonen mest mulig behagelig, men det avhenger av god kommunikasjon.

Ja tannlegen vet jeg har angst for det, men de gjennomskuet meg. Grunnen til at jeg kunne komme senere var fordi en annen hadde avlyst av samme grunn. All sympati til vedkommende… som fikk slippe. Tilslutt fikk jeg sobril og slapp med redselen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...