Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe gavekort til en gutt på 11 år, han får et klesplagg i tillegg. Jeg aner ikke hva slags interesser han har, f.eks. vet jeg ikke om han liker å lese. Han har en storebror, så han er nok ikke spesielt barnslig av seg.

Jeg vet lite om gutter på 11 år - er det noen som vet hva som er kult i den aldersgruppa? Gavekort på sportsbutikk eller coolstuff.no er en mulighet, men jeg skulle gjerne hatt noe litt mer treffsikkert... 

Endret av laban

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan du ikke forsøke å spørre foreldrene da? Det ville i alle fall jeg gjort spesielt siden selv om andres gutter på 11 år generelt sett synes noe er kjempekult kan det jo bli totalt bomkjøp for andre? 

Anonymkode: 08b90...9bf

Joda, det er en mulighet. Men jeg har liksom fått litt rykte for å treffe ganske godt, selv om det er mange år siden jeg selv hadde barn i den alderen, så jeg vil først prøve om jeg kan få ideer på andre måter. Jeg er innstilt på gavekort, så jeg trenger bare tips om "bransje"/retning.

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...