laban Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 (endret) Jeg skal kjøpe gavekort til en gutt på 11 år, han får et klesplagg i tillegg. Jeg aner ikke hva slags interesser han har, f.eks. vet jeg ikke om han liker å lese. Han har en storebror, så han er nok ikke spesielt barnslig av seg. Jeg vet lite om gutter på 11 år - er det noen som vet hva som er kult i den aldersgruppa? Gavekort på sportsbutikk eller coolstuff.no er en mulighet, men jeg skulle gjerne hatt noe litt mer treffsikkert... Endret 19. mai 2024 av laban 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Kan du ikke forsøke å spørre foreldrene da? Det ville i alle fall jeg gjort spesielt siden selv om andres gutter på 11 år generelt sett synes noe er kjempekult kan det jo bli totalt bomkjøp for andre? Anonymkode: 08b90...9bf 0 Siter
laban Skrevet 20. mai 2024 Forfatter Skrevet 20. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du ikke forsøke å spørre foreldrene da? Det ville i alle fall jeg gjort spesielt siden selv om andres gutter på 11 år generelt sett synes noe er kjempekult kan det jo bli totalt bomkjøp for andre? Anonymkode: 08b90...9bf Joda, det er en mulighet. Men jeg har liksom fått litt rykte for å treffe ganske godt, selv om det er mange år siden jeg selv hadde barn i den alderen, så jeg vil først prøve om jeg kan få ideer på andre måter. Jeg er innstilt på gavekort, så jeg trenger bare tips om "bransje"/retning. Endret 20. mai 2024 av laban 0 Siter
emilie321 Skrevet 20. mai 2024 Skrevet 20. mai 2024 Slikt synes jeg er vanskelig, spesielt når en ikke vet helt hva de liker. Det nærmeste jeg har i alder er en 13åring og der har det alltid vært stas med ting fra feks sportsbutikk. Alt fra kule joggesko til bager o.l. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.