Gå til innhold

Blokkert av enkelte brukere


Sokk

Anbefalte innlegg

Hei admin (og evt andre),

Jeg har forstått det slik at man kan blokkere andre brukere og at man da ikke kan kontaktes av disse brukerne, men også at man da ikke ser noen tråder eller innlegg fra disse brukerne.

Hvordan ser dette ut i praksis, når det «mangler» innlegg fra en bruker i en tråd? Kan man se at det mangler noe? Hva skjer med siteringer?

Og går det an å se om man har blitt blokkert (evt av hvem? hvor mange?)

Takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som den som er blokkert så vil man ikke merke noen forskjell, man kan heller ikke se hvem som har blokkert deg eller hvor mange.

Som den som har blokkert står det en linje med "Du har blokkert innlegg fra "brukernavn"" der hvor innlegget normalt ville stått, og siteringer vil komme opp som normalt i andre innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (Akkurat nå):

Som den som er blokkert så vil man ikke merke noen forskjell, man kan heller ikke se hvem som har blokkert deg eller hvor mange.

Som den som har blokkert står det en linje med "Du har blokkert innlegg fra "brukernavn"" der hvor innlegget normalt ville stått, og siteringer vil komme opp som normalt i andre innlegg. 

Dersom man blokkerer ett brukernavn og personen bak brukernavnet skriver som Anonym bruker vil man heller ikke da få opp det som er skrevet eller kommer man til å få opp det vedkommende har skrevet likevel da? Og kan man blokkere Anonyme brukere?

Anonymkode: 0d470...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dersom man blokkerer ett brukernavn og personen bak brukernavnet skriver som Anonym bruker vil man heller ikke da få opp det som er skrevet eller kommer man til å få opp det vedkommende har skrevet likevel da? Og kan man blokkere Anonyme brukere?

Anonymkode: 0d470...f21

Om de skriver som anonymbruker så vil det komme opp som vanlig. Og man kan blokkere anonymbruker i sin helhet, men ikke enkelte. Det ville tatt bort hensikten med å være anonym om man fikk vite hvem som var bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (33 minutter siden):

Som den som er blokkert så vil man ikke merke noen forskjell, man kan heller ikke se hvem som har blokkert deg eller hvor mange.

Som den som har blokkert står det en linje med "Du har blokkert innlegg fra "brukernavn"" der hvor innlegget normalt ville stått, og siteringer vil komme opp som normalt i andre innlegg. 

Takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom man blokkerer en bruker kan den brukeren se mine tråder da? Jeg føler det er en her som hermer etter mine symptomer hele tiden

Anonymkode: 2a2ee...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dersom man blokkerer en bruker kan den brukeren se mine tråder da? Jeg føler det er en her som hermer etter mine symptomer hele tiden

Anonymkode: 2a2ee...faf

Og det fikk meg til å tenke og føle at DU hermer etter MEG, for jeg har sagt noe om akkurat dette tidligere under nick. 

Anonymkode: 40783...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dersom man blokkerer en bruker kan den brukeren se mine tråder da? Jeg føler det er en her som hermer etter mine symptomer hele tiden

Anonymkode: 2a2ee...faf

 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Og det fikk meg til å tenke og føle at DU hermer etter MEG, for jeg har sagt noe om akkurat dette tidligere under nick. 

Anonymkode: 40783...5d9

Dette er jo et nettforum med stor vekt på psykiske lidelser så det er kanskje ikke noen rart om flere brukere har tilnærmet sammenfallende symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dersom man blokkerer en bruker kan den brukeren se mine tråder da? Jeg føler det er en her som hermer etter mine symptomer hele tiden

Anonymkode: 2a2ee...faf

Det er kun du som ikke ser den brukerens innlegg. De får ingen indikasjon på at de er blokkerte. 

Men som Lillemus sier, dette er ett forum, med hovedvekt på psykiatri og mange av trådene vil nok være ganske like fordi man har de samme symptomene og oppfattelsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...