bibben Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Jeg vurderer å prøve Sarotex pga nærmest kronisk hodepine. Står ellers på Zyprexa (7,5 mg) og enkelte «somatiske medikamenter». Kan man bruke Sarotex sporadisk, altså når hodepinen er kraftig? Leser at man ikke kan innta alkohol når man står på dette medikamentet. Lurer derfor på om man kan bruke Sarotex litt som en hodepinepille og bare ta i «nødens stund». 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Du kan prøve det. Ufarlig. Gjerne rapporter tilbake om det virker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai bibben skrev (1 time siden): Jeg vurderer å prøve Sarotex pga nærmest kronisk hodepine. Står ellers på Zyprexa (7,5 mg) og enkelte «somatiske medikamenter». Kan man bruke Sarotex sporadisk, altså når hodepinen er kraftig? Leser at man ikke kan innta alkohol når man står på dette medikamentet. Lurer derfor på om man kan bruke Sarotex litt som en hodepinepille og bare ta i «nødens stund». Sarotex brukes vanligvis forebyggende, så hvis du vil ha ordentlig effekt, må du sannsynligvis bruke det fast. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:26 Del Skrevet i går, 08:26 bibben skrev (På 22.5.2024 den 18.48): Jeg vurderer å prøve Sarotex pga nærmest kronisk hodepine. Står ellers på Zyprexa (7,5 mg) og enkelte «somatiske medikamenter». Kan man bruke Sarotex sporadisk, altså når hodepinen er kraftig? Leser at man ikke kan innta alkohol når man står på dette medikamentet. Lurer derfor på om man kan bruke Sarotex litt som en hodepinepille og bare ta i «nødens stund». Hei! Har du prøvd sarotex? Har den noe innvirkning ift angst/psyken? Anonymkode: ee1e3...9a5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Akkurat det med alkohol og visse medisiner tenker jeg du bør snakke med legen om. Jeg fikk en bare kos deg når jeg spurte min lege. Nå har jeg et lite forbruk av alkohol, men nyter virkelig et glass vin eller to. Og hadde faktisk vært et tap i livets nytelser å ikke kunne gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.