Gå til innhold

Behandleren min så på meg hele timen…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trinity80
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Unnskyld. se bort fra kommentaren min, jeg har en veldig dårlig dag. Jeg tror jo at du ville hjelpe men jeg synes egentlig hele universet er dumme i dag. Sorry! 

Anonymkode: 57492...8f1

Ikke noe problem. Noen dager er bare sånn. For oss alle.

Jeg er direkte i kommentarene mine, så kan hende du ikke trengte det på en dårlig dag. Sorry fra meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Trinity80 skrev (9 minutter siden):

Ikke noe problem. Noen dager er bare sånn. For oss alle.

Jeg er direkte i kommentarene mine, så kan hende du ikke trengte det på en dårlig dag. Sorry fra meg også!

Nei det var min feil. Jeg lot det gå utover deg, mvh trøgstad. 

Anonymkode: 57492...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det var min feil. Jeg lot det gå utover deg, mvh trøgstad. 

Anonymkode: 57492...8f1

Skjønte at det var Trøgstad 🩷 Klemmer fra Harry Hanne. 

Endret av Trinity80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Skjønte at det var Trøgstad 🩷 Klemmer fra Harry Hanne. 

Takk for at du forstår (vet jo det) er bare litt trassig dag🥹🙃 

Anonymkode: 57492...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for at du forstår (vet jo det) er bare litt trassig dag🥹🙃 

Anonymkode: 57492...8f1

Jeg også i grunn. Har hatt migrene siden fredag og i dag kunne jeg endelig se litt skjerm 🤜🤛😅😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde behandleren min vært normalt ville det fungert bedre. 

Anonymkode: 57492...8f1

Behandleren din høres ikke unormal ut. Dette høres for meg ut som en forsvarsmekanisme hvor du (ubevisst?) leter etter en grunn til å droppe behandling fordi du erfarer at det er tøft. Det er lettere å finne en unnskyldning som kan rasjonalisere at du dropper behandling.

Anonymkode: d7fdb...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det virker som det er noen her på forumet som lærte seg å gå før de kunne krabbe, og derfor ikke skjønner at noen må lære seg å krabbe først. Jeg håper du finner deg til rette med behandleren din, og hvis ikke, håper jeg du finner en behandler som klarer å møte deg med de problemene du står i, i dag. Hvis det første hinderet er å prate, så må han hjelpe deg med dette, og ikke sette hardt mot hardt. Det betyr selvsagt ikke at det skal være koseprat, terapi er vanskelig og utfordende! Men jeg har ikke tro på at man må være 100 prosent motivert, terapi kan være MYE ambivalens. Hvis det er utfordrende for deg å møte opp, så er det første barrieren du må gjennom. 

Anonymkode: 1af84...76a

Ja det er sånn som dette. Jeg kjente meg igjen. Spesielt om at jeg kunne gå før jeg kunne krabbe. Jeg har reflektert selv. 

Anonymkode: 57492...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Behandleren din høres ikke unormal ut. Dette høres for meg ut som en forsvarsmekanisme hvor du (ubevisst?) leter etter en grunn til å droppe behandling fordi du erfarer at det er tøft. Det er lettere å finne en unnskyldning som kan rasjonalisere at du dropper behandling.

Anonymkode: d7fdb...17f

Det har du rett i. Jeg prøver og finne unnskyldninger for meg selv til å utsette behandlingen enda mer, enn jeg har gjort. Selv når jeg vet det er lurt, og at jeg er blitt anbefalt dette. 

Anonymkode: 57492...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (12 timer siden):

Jeg også i grunn. Har hatt migrene siden fredag og i dag kunne jeg endelig se litt skjerm 🤜🤛😅😁

Huff er du bedre i dag? Er du sengeliggende når du har anfall? 

Anonymkode: 57492...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff er du bedre i dag? Er du sengeliggende når du har anfall? 

Anonymkode: 57492...8f1

Jeg er supersengeliggende når jeg har migrene ja. I dag er jeg på jobb og luftet hodet. Mye bedre i dag.

Slækk i formen men godt å være ute. Hjelper ikke med trykk i luften kjenner jeg, men hjelper å bevege seg litt.

Lurer på om disse migreneanfallene kan skyldes antidepressiva, har ingen historie med migrene utenom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (2 timer siden):

Jeg er supersengeliggende når jeg har migrene ja. I dag er jeg på jobb og luftet hodet. Mye bedre i dag.

Slækk i formen men godt å være ute. Hjelper ikke med trykk i luften kjenner jeg, men hjelper å bevege seg litt.

Lurer på om disse migreneanfallene kan skyldes antidepressiva, har ingen historie med migrene utenom. 

Har du googlet det evt? Høres jo rart ut når du ikke har hatt det før, evt om det ligger i familien din? Er det fint vær hos deg? Jeg har omtrent aldri hatt vondt i hodet, det har jeg vært veldig med. Ikke press deg da, hvis du ikke er helt i form igjen. Jeg hadde fri i dag, med lønn. Men jeg klarte selvsagt ikke å slappe av. Så jeg har vasket ned hele leligligheten min med vegger og tak for andre gang på 14 dager 😂

Anonymkode: 57492...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har du googlet det evt? Høres jo rart ut når du ikke har hatt det før, evt om det ligger i familien din? Er det fint vær hos deg? Jeg har omtrent aldri hatt vondt i hodet, det har jeg vært veldig med. Ikke press deg da, hvis du ikke er helt i form igjen. Jeg hadde fri i dag, med lønn. Men jeg klarte selvsagt ikke å slappe av. Så jeg har vasket ned hele leligligheten min med vegger og tak for andre gang på 14 dager 😂

Anonymkode: 57492...8f1

Litt migrene kan man leve med. Finnes verre ting faktisk.

Leilighetnedvask på 14 dager hørtes energisk ut, er jo skinnende rent hos deg i dag da 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 time siden):

Litt migrene kan man leve med. Finnes verre ting faktisk.

Leilighetnedvask på 14 dager hørtes energisk ut, er jo skinnende rent hos deg i dag da 👏👏👏

Ja, det gjør det men migrene er skikkelig plagsomt. Jeg har hørt om de som spyr av smerter, og de beskriver det som tortur. Jeg vasker flere ganger i uken og har brukt det som mestringsstrategier så mye at det kanskje er noe usunt. Så hos meg er det alltid skinnene rent 😁

Anonymkode: 57492...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...