Gå til innhold

Hvor gammel var du da du fikk ditt første angstanfall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor gammel var du da du fikk ditt første angstanfall?
Fikk selv mitt først panikkanfall når jeg var 10 år, er det uvanlig tidlig?

Anonymkode: 3a5cb...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt angst så mye i livet at jeg ikke husker første gang, men husker det ble verre i tidlig i 20 årene etter jeg opplevde det største traumet. Tror nok mange har hatt angst i ganske ung alder. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Husker veldig godt første anfallet hjemme på badet. Da visste jeg ikke hva det var, i 2009 ca. Da var jeg 29 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor gammel var du da du fikk ditt første angstanfall?
Fikk selv mitt først panikkanfall når jeg var 10 år, er det uvanlig tidlig?

Anonymkode: 3a5cb...dda

Husker ikke hvor gammel jeg var, men det er et par år siden. Skjedde i en tunell der ingen skulle tro nokon kunne bu. Jeg trodde jeg skulle dø av hjerteinfarkt. 

Anonymkode: 08461...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 4 år. Hadde angstanfall på natten fordi jeg var redd for å dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn full hysterisk panikk med hyperventilering og besvimelse: 17. Jeg var på skolen og kom opp i eksamen. Det var dråpen som fikk begeret til å renne over hos meg. Tror lærerne som hadde trukket meg ut ble litt sjokkerte over det som skjedde. 

Men jeg hadde jo masse angst som barn, husker to ganger med dødsangst fordi noen brukte sånn sirkelsag til å skjære gjennom glasset på vinduene for å komme og ta meg (stemte ikke), og under et terrorangrep på trikken (stemte ikke), men ingen sånne anfall hvor jeg ikke fikk puste. Får fortsatt flashbacks til det ikke-eksisterende terrorangrepet på trikken. Good stuff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært et engstelig og redd barn. Var redd for det meste. Mitt første panikkanfall fikk jeg som 15 åring.

Anonymkode: f243b...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mitt første panikkanfall da jeg var 15 år. Var på ferie i Malaysia, og langt hjemmefra. 
hadde det i 4 dager før det slapp litt taket. 
fikk det første eller andre dagen, og vi skulle være der en mnd. Grein og ville bare hjem. 
Det første panikkanfallet er ofte det verste. Veldig skremmende! 
og etter dette har jeg ikke vært så glad i å reise. 

Anonymkode: 46fa4...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...