Gå til innhold

Hvorfor spurte sykepleier om det var sant at jeg var suicidal? Trodde hun at hun som fulgte meg til legevakten løy om det eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går kveld så fulgte ene sykepleieren i teamet meg til legevakten. Hun er en av flere ansatte i teamet som følger meg opp og siden jeg var såpass dårlig så tilbydde seg å ringe til legevakten for så å følge meg dit og vente der med meg. Ved legevakten jeg hører til er det jo slik at man skal melde seg til sykepleier i luken når man ankommer før man setter seg og venter. Vi gikk inn dit sammen og hun ansatte som fulgte meg er veldig vant med at det er vanskelig for meg å snakke når jeg er dårlig så da hun sykepleieren i luken spurte hvorfor vi var der så sa jeg at jeg ikke helt visste hva jeg skulle si og da spurte hun som var med om hun skulle forklare for meg og jeg sa da ja. Og da forklarte jo hun som var med meg helt kort at jeg slet med suicidalitet også svarte hun på litt spørsmål rundt det. Så skulle vi egentlig til å gå ut og sette oss og vente men så spør plutselig hun i luken: "Kan jeg få snakke med Karoline alene?" og da sier jo så klart hun som fulgte meg "Ja" og gikk ut. Så spør hun i luken meg da: "Er det sant at du er suicidal" og det var det jo så klart. Hvorfor spør hun om dette? Det er jo kjemperart? Hvorfor skulle sykepleieren som kjenner meg godt og som fulgte meg dit lyve om noe sånt? Eller kan det være en annen logisk grunn til at hun spurte om dette?

Anonymkode: 8aa80...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan du ikke bare spørre henne. Vi aner ikke hva hun mener og tenker?

Anonymkode: e0be7...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):