Gå til innhold

Slapp ut luft i magen i heisen …


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trodde jeg skulle være alene i heisen og slapp ut luften, inntil det kom noen inn i den. Gikk fort utda det stinket der inne. Hva ville du gjort hvis det var deg?

Anonymkode: 6c37c...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Trodde jeg skulle være alene i heisen og slapp ut luften, inntil det kom noen inn i den. Gikk fort utda det stinket der inne. Hva ville du gjort hvis det var deg?

Anonymkode: 6c37c...992

Jeg ville ikke prompe i en heis uansett.

Anonymkode: 32d7d...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Trodde jeg skulle være alene i heisen og slapp ut luften, inntil det kom noen inn i den. Gikk fort utda det stinket der inne. Hva ville du gjort hvis det var deg?

Anonymkode: 6c37c...992

Tar aldri heis.

Anonymkode: 47dba...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Jeg ville også unngått å gå inn i en heis som stinket sånn, i frykt for at noen ville kommet inn i neste etg og trodd det var meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med en bekjent på trikken i Oslo en gang. Han var vel ung student den gangen, og sto i midtseksjonen. En eldre dame stilte seg opp ved døra for å gå av på neste holdeplass. Hun slapp en skikkelig braker av en fis, snudde seg og så strengt på den unge studenten og sa irettesettende: "NÆMMEN!!", og gikk så av. Han sto igjen i stanken - omgitt av andre passasjerer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (2 minutter siden):

Dette skjedde med en bekjent på trikken i Oslo en gang. Han var vel ung student den gangen, og sto i midtseksjonen. En eldre dame stilte seg opp ved døra for å gå av på neste holdeplass. Hun slapp en skikkelig braker av en fis, snudde seg og så strengt på den unge studenten og sa irettesettende: "NÆMMEN!!", og gikk så av. Han sto igjen i stanken - omgitt av andre passasjerer :D 

Dette er interessant. Jeg vet om flere som hevder at det kun er de lydløse smygerne som lukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babette skrev (1 minutt siden):

Dette er interessant. Jeg vet om flere som hevder at det kun er de lydløse smygerne som lukter.

Jeg var ikke der, så vet ikke om dette med lukt var lagt til for storyens skyld, men generelt sett så vil jeg påstå at det går an å kombinere lyd og lukt :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Babette skrev (3 timer siden):

Dette er interessant. Jeg vet om flere som hevder at det kun er de lydløse smygerne som lukter.

Smygerne lukter definitivt verst og mest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (4 timer siden):

Dette skjedde med en bekjent på trikken i Oslo en gang. Han var vel ung student den gangen, og sto i midtseksjonen. En eldre dame stilte seg opp ved døra for å gå av på neste holdeplass. Hun slapp en skikkelig braker av en fis, snudde seg og så strengt på den unge studenten og sa irettesettende: "NÆMMEN!!", og gikk så av. Han sto igjen i stanken - omgitt av andre passasjerer :D 

😂😂😂 det skulle jeg også gjort. 

Anonymkode: 6c37c...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En bekjent av meg hadde det med å fise ofte. Han hadde hund, og hunden fikk alltid skylda. Stakkar. 🐶

Anonymkode: 78968...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En bekjent av meg hadde det med å fise ofte. Han hadde hund, og hunden fikk alltid skylda. Stakkar. 🐶

Anonymkode: 78968...592

Velkjent triks å skylde på dyra… 😅

Her er en gammel sketsj om temaet, for den som ikke har problemer med bred nord-svensk!
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (30 minutter siden):

Velkjent triks å skylde på dyra… 😅

Her er en gammel sketsj om temaet, for den som ikke har problemer med bred nord-svensk!
 

 

Takk for dagens latter 😂

Anonymkode: 78968...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gammelt triks er jo å si passe lavt: «skyld på meg du!», til den ved siden av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (2 minutter siden):

Et gammelt triks er jo å si passe lavt: «skyld på meg du!», til den ved siden av seg.

Da sier man jo at man gjorde det? 

Anonymkode: 6c37c...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da sier man jo at man gjorde det? 

Anonymkode: 6c37c...992

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (22 minutter siden):

Et gammelt triks er jo å si passe lavt: «skyld på meg du!», til den ved siden av seg.

Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...