Gå til innhold

Er det helt ut med skinny jeans?


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (18 minutter siden):

Samme var det med bukser med lavt liv og bare mager for et par år siden. La meg slippe det 🙈

Haha tilbake det også, og denne gangen skal ingen bodyshames, dvs alle som vil, kan - uavhengig av grad av kledelighet juhu 🥳😝

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (1 minutt siden):

Haha tilbake det også, og denne gangen skal ingen bodyshames, dvs alle som vil, kan - uavhengig av grad av kledelighet juhu 🥳😝

Ja, det har jeg fått med meg nå. Ungdommen nå kombinerer jo helt lavt liv og baggy jeans. Verre er det om skinny og helt lave jeans kommer tilbake - og det gjør de sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jeg fått med meg nå. Ungdommen nå kombinerer jo helt lavt liv og baggy jeans. Verre er det om skinny og helt lave jeans kommer tilbake - og det gjør de sikkert.

Har sett det også, samt trange shorts nå i sommer. Mulig det spiller inn hvor jeg bor… 🙈🙊🐵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Har sett det også, samt trange shorts nå i sommer. Mulig det spiller inn hvor jeg bor… 🙈🙊🐵

Har også fått med meg trange og korte jeans-shorts hvor minst halve rompa synes. Blir flau på ungdommens vegne når jeg ser slike i Oslo sentrum.

#gammelgrinebiter

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

Jeg kjøper mine på KappAhl, liker dem høye i livet og at de sitter inntil helt ned til ankelen. De har dem dessuten i flere lengder. :) Min modell heter Stella.

https://www.kappahl.com/nb-no/sok?q=Stella

 

Prøvde bestille for de så kjempefine ut! Men betaling gikk ikke gjennom. Så skal dra i butikken og se om de har den inne😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (49 minutter siden):

Har sett det også, samt trange shorts nå i sommer. Mulig det spiller inn hvor jeg bor… 🙈🙊🐵

Hvilken shorts bruker dere? Sånne slakke? 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvilken shorts bruker dere? Sånne slakke? 

Anonymkode: 1481c...42e

Jeg bruker vanlige shorts, men har bare et par.sånn som er slakke er mote ja, men det er jo for ungdommer, ikke voksne damer på 25++ , ikke fint nei. 

Bruker helst en sommerkjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (22 minutter siden):

Jeg bruker vanlige shorts, men har bare et par.sånn som er slakke er mote ja, men det er jo for ungdommer, ikke voksne damer på 25++ , ikke fint nei. 

Bruker helst en sommerkjole.

Hva er vanlig shorts? Jeg bruker jeans shorts som er ganske tettsittende, samt shorts som er såpass stramt at de ikke henger på meg, i nøytrale farger så det er pent. Bruker jeg kjoler bruker jeg sånne som er korte at de slutter på låret. Jeg kjenner mange kvinner på 25 år som kler seg sånn som meg. Jeg tror du skal slutte og tenke at klær har en aldersgrense. Jeg kjenner også kvinner på så gamle som 40 år som går i jeans shorts. De er ganske fine med det. 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva er vanlig shorts? Jeg bruker jeans shorts som er ganske tettsittende, samt shorts som er såpass stramt at de ikke henger på meg, i nøytrale farger så det er pent. Bruker jeg kjoler bruker jeg sånne som er korte at de slutter på låret. Jeg kjenner mange kvinner på 25 år som kler seg sånn som meg. Jeg tror du skal slutte og tenke at klær har en aldersgrense. Jeg kjenner også kvinner på så gamle som 40 år som går i jeans shorts. De er ganske fine med det. 

Anonymkode: 1481c...42e

Brye meg ikke egentlig sånmye, men jeg personlig liker tettsittende framfor baggy plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Marye skrev (1 time siden):

Prøvde bestille for de så kjempefine ut! Men betaling gikk ikke gjennom. Så skal dra i butikken og se om de har den inne😊

Jeg kjøpte to til i butikk for noen få dager siden så de er på markedet i alle fall. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker bukser som ikke er "baggy", men likevel er rettere i beina (nedenfor knærne) enn skinny jeans. Når man har litt rumpe mm å ta av, synes jeg at man lett ser ut som en softis dersom buksa er for smal 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (2 timer siden):

Jeg foretrekker bukser som ikke er "baggy", men likevel er rettere i beina (nedenfor knærne) enn skinny jeans. Når man har litt rumpe mm å ta av, synes jeg at man lett ser ut som en softis dersom buksa er for smal 😂

Hahahaah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
morsan skrev (2 timer siden):

Jeg foretrekker bukser som ikke er "baggy", men likevel er rettere i beina (nedenfor knærne) enn skinny jeans. Når man har litt rumpe mm å ta av, synes jeg at man lett ser ut som en softis dersom buksa er for smal 😂

😂😂😂 Jeg er på ingen måte mager, men den jeg lenket til, Stella fra KappAhl sitter litt løst på mine bein, tett, men ikke sånn at det ser ut som den er malt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96

Kjøpte meg capribukser jeg. Fant et par i grønn. Disse varveldig moderne for noen år siden og hadde det selv da. Fant det på en bruktbutikk 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (4 timer siden):

Brye meg ikke egentlig sånmye, men jeg personlig liker tettsittende framfor baggy plagg.

Jeg spurte for orden skyld i dag når jeg var på Levis butikken her hvor jeg bor om skinny eller super skinny var på vei ut aka @Ekstra og nei du- det var nettopp kommet en ny modell av super skinny High weist. Den kjøpte jeg i dag, og ble 1200 kr fattigere. Jeg synes Levis bukser er verdt alle pengene fordi de skjuler omtrent hele kroppen i buksen. Samtidig er fasongen super pen. 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96

Kan du linke?? Min favoritt altså levis. Og skinny fit. Hadde et par sånne tidligere og de holdt i åresvis gjennom mange vask 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (45 minutter siden):

Kjøpte meg capribukser jeg. Fant et par i grønn. Disse varveldig moderne for noen år siden og hadde det selv da. Fant det på en bruktbutikk 🫠

Hvis du oppgir hva du er på let etter i klesbutikker hvis du ikke er vandt til og kjøpe klær så får du god hjelp. Jeg har ikke kjøpt bukser på sikkert 5 mnd, jeg beskriv størrelsen og hvilken fasong jeg ville ha og da fant hu som jobber der det til meg. Jeg hater å kjøpe bukser da jeg ikke er komf med hoftepartiet. 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du oppgir hva du er på let etter i klesbutikker hvis du ikke er vandt til og kjøpe klær så får du god hjelp. Jeg har ikke kjøpt bukser på sikkert 5 mnd, jeg beskriv størrelsen og hvilken fasong jeg ville ha og da fant hu som jobber der det til meg. Jeg hater å kjøpe bukser da jeg ikke er komf med hoftepartiet. 

Anonymkode: 1481c...42e

Kunne du skrevet her hva modellen heter, de står på buksa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

Kunne du skrevet her hva modellen heter, de står på buksa 

Ja, jeg prøvde og finne den på nett men jeg fant den ikke. De var helt nye. Den jeg kjøpte het 720 High-rise super skinny. Jeg kjøpte min i 25 x 28 da jeg liker de korte i lengden men de hadde både 30 og 32 også alt ettersom hvordan du vil ha de. Den hadde de både i sort mellomblå og lys. satt perfekt på kroppen. Terningskast 6. 

Anonymkode: 1481c...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg prøvde og finne den på nett men jeg fant den ikke. De var helt nye. Den jeg kjøpte het 720 High-rise super skinny. Jeg kjøpte min i 25 x 28 da jeg liker de korte i lengden men de hadde både 30 og 32 også alt ettersom hvordan du vil ha de. Den hadde de både i sort mellomblå og lys. satt perfekt på kroppen. Terningskast 6. 

Anonymkode: 1481c...42e

Kan jeg spørre om hoftemålene dine? Eller er det frekt

 Fant den på internett men vet ikke hvilken størrelse som passer meg. Jeg et 32 i lengde da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...