Gå til innhold

Hvor har alle de gøye diskusjonene blitt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dol har virkelig tapt seg i underholdning. Nå er det bare samme spørsmålene som går igjen ofte om medisiner, psykdommer, og diverse andre kjedelige tråder opp og opp om det samme. Ofte samme bruker som svarer. Er det på grunn av at mange har foretatt forumet? Både tråder og gøye brukere har bare dratt sin vei og forlatt oss andre igjen! 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slabbedask
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dol har virkelig tapt seg i underholdning. Nå er det bare samme spørsmålene som går igjen ofte om medisiner, psykdommer, og diverse andre kjedelige tråder opp og opp om det samme. Ofte samme bruker som svarer. Er det på grunn av at mange har foretatt forumet? Både tråder og gøye brukere har bare dratt sin vei og forlatt oss andre igjen! 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Du får starte en "gøy" tråd selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dol har virkelig tapt seg i underholdning. Nå er det bare samme spørsmålene som går igjen ofte om medisiner, psykdommer, og diverse andre kjedelige tråder opp og opp om det samme. Ofte samme bruker som svarer. Er det på grunn av at mange har foretatt forumet? Både tråder og gøye brukere har bare dratt sin vei og forlatt oss andre igjen! 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Du får dra du også da hvis det er så ille her.. 🙄

Anonymkode: fd10a...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dol har virkelig tapt seg i underholdning. Nå er det bare samme spørsmålene som går igjen ofte om medisiner, psykdommer, og diverse andre kjedelige tråder opp og opp om det samme. Ofte samme bruker som svarer. Er det på grunn av at mange har foretatt forumet? Både tråder og gøye brukere har bare dratt sin vei og forlatt oss andre igjen! 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Forumet endret jo karakter og ikke nødvendigvis til det bedre, da det ble lov å skrive som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (27 minutter siden):

Forumet endret jo karakter og ikke nødvendigvis til det bedre, da det ble lov å skrive som anonym.

Hva har dette med anonyme å gjøre? Jeg har alltid skrevet anonymt og vet ikke om en tid det ikke gikk. Mye kulere å skrive anonyme enn med nick. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
slabbedask skrev (54 minutter siden):

Du får starte en "gøy" tråd selv da?

Hvorfor skal alltid jeg gjøre alt? Det er ikke sånn samfunnet funker. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor skal alltid jeg gjøre alt? Det er ikke sånn samfunnet funker. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Samfunnet funker heller ikke slik at det er der for å gjøre alt du ønsker og ber om til enhver tid. Hvis du kjeder deg så er det ditt ansvar å finne på noe du liker, det er ikke samfunnets oppgave å underholde deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ofte samme bruker som svarer.

Sett hen til en kostnadseffektiv styringsinnsats ivaretas insentivene i tilknytning til løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva har dette med anonyme å gjøre? Jeg har alltid skrevet anonymt og vet ikke om en tid det ikke gikk. Mye kulere å skrive anonyme enn med nick. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Det har mye med anonyme å gjøre, før det ble tillatt med anonyme brukere skal jeg love deg at det var gøye og ville diskusjoner her inne. Akkurat den glansperioden kommer dol aldri til å oppnå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dol har virkelig tapt seg i underholdning. Nå er det bare samme spørsmålene som går igjen ofte om medisiner, psykdommer, og diverse andre kjedelige tråder opp og opp om det samme. Ofte samme bruker som svarer. Er det på grunn av at mange har foretatt forumet? Både tråder og gøye brukere har bare dratt sin vei og forlatt oss andre igjen! 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Hva savner du? Kan du være mer spesifikk?

Jeg kan være enig, men vet ikke om vi savner samme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Everybody skrev (27 minutter siden):

Hva slags tråder var gøye? Eksempler?

Du må ha vært der for å skjønne stemningen på dol på den tiden. Sånn er det bare. Det var flere som lirte av seg alskens usakligheter den gangen også, men da måtte man i det minste gjøre det under nicknavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Det har mye med anonyme å gjøre, før det ble tillatt med anonyme brukere skal jeg love deg at det var gøye og ville diskusjoner her inne. Akkurat den glansperioden kommer dol aldri til å oppnå igjen.

 

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Du må ha vært der for å skjønne stemningen på dol på den tiden. Sånn er det bare. Det var flere som lirte av seg alskens usakligheter den gangen også, men da måtte man i det minste gjøre det under nicknavn.

Jeg mener å huske man lett kunne svare med engangsnick tidligere, før den store omleggingen. Det ble jo også anonymt. Mener å huske samme engangsnick kom opp når man svarte i samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Ekstra skrev (18 minutter siden):

 

Jeg mener å huske man lett kunne svare med engangsnick tidligere, før den store omleggingen. Det ble jo også anonymt. Mener å huske samme engangsnick kom opp når man svarte i samme tråd.

Ja, slik var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Ekstra skrev (19 minutter siden):

 

Jeg mener å huske man lett kunne svare med engangsnick tidligere, før den store omleggingen. Det ble jo også anonymt. Mener å huske samme engangsnick kom opp når man svarte i samme tråd.

Ja, det kunne man, men vi slapp alle disse anonyme som kun skilles ved nummeret nederst i innlegget. 

Det var temperatur her når Sør, Jølsen og SDD var i farta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 timer siden):

Samfunnet funker heller ikke slik at det er der for å gjøre alt du ønsker og ber om til enhver tid. Hvis du kjeder deg så er det ditt ansvar å finne på noe du liker, det er ikke samfunnets oppgave å underholde deg.

Det er like mye ditt ansvar til å sørge for at jeg ikke kjeder meg synes jeg. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (1 time siden):

Hva savner du? Kan du være mer spesifikk?

Jeg kan være enig, men vet ikke om vi savner samme ting.

Ja det var en tid her hvor det var gøye tråder som noen skrev. De ble veldig populære og det var gøy å lese dem. Men nå, det er nesten bare kjedelig her. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babette
Lillemus skrev (4 timer siden):

Forumet endret jo karakter og ikke nødvendigvis til det bedre, da det ble lov å skrive som anonym.

Man kunne skrive som anonym i gamle dager også, da sto det Anonymous. Men behovet for dette var ikke så stort, i og med at man kunne lage seg så mange nick/engangsnick man ønsket. Den eneste restriksjonen var at man ikke kunne bruke mer enn ett nick i hver tråd. Og det var ikke lov å svare seg selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (24 minutter siden):

Ja, det kunne man, men vi slapp alle disse anonyme som kun skilles ved nummeret nederst i innlegget. 

Det var temperatur her når Sør, Jølsen og SDD var i farta!

Jeg elsker å lese i gamle tråder hvor de var her selvom jeg ikke var her da. Særlig det sør skrev og når han avsluttet med mvh. For en morsom person.. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Babette skrev (Akkurat nå):

Man kunne skrive som anonym i gamle dager også, da sto det Anonymous. Men behovet for dette var ikke så stort, i og med at man kunne lage seg så mange nick/engangsnick man ønsket. Den eneste restriksjonen var at man ikke kunne bruke mer enn ett nick i hver tråd. Og det var ikke lov å svare seg selv.

 

Hvorfor går ikke dette nå? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...