Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

farløs skrev (23 minutter siden):

er det noen som vil bli fotballdommere når de blir store?

Det er stor mangel på dommere, både på bredde- og toppnivå, i hele Europa. I Norge er det ganske store rekrutteringsproblemer. 

Det er ikke så vanskelig å tenke seg at det er mange som går lei:  Verken i skolen eller idretten er norske barn vant til å bli skjelt ut når de gjør feil (heldigvis). Så møter de - som tenåringer - rasende foreldre på sidelinja når de dømmer breddekamper som egentlig ikke betyr noe. Du skal være ganske trygg på deg selv og sterk mentalt for å orke å holde på med det, og man er nødt til å dømme mange kamper og ta imot mye usaklig, for å bli god. 

Det er ikke så viktig for meg hvem som vinner finalen. Men jeg håper kampen ikke går til straffekonk. 

Endret av laban

Annonse

påskelilje
farløs skrev (23 minutter siden):

God form dommere må være i da, også må de følge med samtidig som de løper også må de attpåtil passe på å ikke være i veien, med mer. Også blir de kjefta på og trua av "alle"🫠 er det noen som vil bli fotballdommere når de blir store?

Nei, fotballdommer er det siste jeg ville ha vært 😁

Annonse

Jaja, da ble det Spanias da🫠 de var veldig gode da, ikke at jeg har så peiling men så jo at de var mye nærmere mål oftere og virket mye flinkere å holde på ballen. Men det var en skikkelig artig kamp! Morro å, særlig den der nesten målet til Englands på slutten der med all den der headinga fram og tilbake🤭

Synes de var mye mindre aggresive mot hverandre og det var jo fint. Englands keeper fikk kjørt seg og han var en god keeper.

Åh nå må jeg roe ned pulsen🤭

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...