Gå til innhold

Hvor lenge har du vært her på forumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lenge har du vært her på forumet?

Jeg har vært her siden 2015 så det nærmer seg jo snart 10 år faktisk til neste år :) 

Anonymkode: 10c9c...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ble innlagt på DOL i 2003.

Anonymkode: 5c5cf...556

Innlagt på DOL ja, den var artig 😅

Anonymkode: 10c9c...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Siden 1998...

Jeg også.

Jeg kom ganske kort tid før sønnen til @Lillemus ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
laban skrev (Akkurat nå):

Jeg også.

Jeg kom ganske kort tid før sønnen til @Lillemus ble født.

Så artig, var det da DOL ble først startet opp kanskje? Jeg var for øvrig bare 4 år i 1998 hehe.

Anonymkode: 10c9c...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor lenge har du vært her på forumet?

Jeg har vært her siden 2015 så det nærmer seg jo snart 10 år faktisk til neste år :) 

Anonymkode: 10c9c...3d3

Jeg fant dol i august 1997, det er nesten flaut å ha hengt her inne i straks 27 år... Dol startet i 1996 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg fant dol i august 1997, det er nesten flaut å ha hengt her inne i straks 27 år... Dol startet i 1996 forresten.

Jeg synes bare det høres koselig ut at du har vært her inne så mange år, tenk du er jo nesten litt sånn veteran og DOL-bestemor ☺️😅 Jeg synes også at jeg stadig ser deg svare på tråder her inne, og det er jo kjempekjekt at du fortsatt titter innom her regelmessig etter så mange år. Har du vært her regelmessig i alle 27 årene eller har du hatt lengre pauser også? 

Anonymkode: 10c9c...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes bare det høres koselig ut at du har vært her inne så mange år, tenk du er jo nesten litt sånn veteran og DOL-bestemor ☺️😅 Jeg synes også at jeg stadig ser deg svare på tråder her inne, og det er jo kjempekjekt at du fortsatt titter innom her regelmessig etter så mange år. Har du vært her regelmessig i alle 27 årene eller har du hatt lengre pauser også? 

Anonymkode: 10c9c...3d3

🙈 Neida... Du kjenner sangen "Hotel California" - der synger de bl.a. "You can check out any time you want, but you can never leave", sånn er det på DOL også. 😂 Ingen lange pauser her nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg var for øvrig bare 4 år i 1998 hehe.

Da er du like gammel som niesen min 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Jeg fant dol i august 1997, det er nesten flaut å ha hengt her inne i straks 27 år... Dol startet i 1996 forresten.

Så artig☺️ Du er forumhistorikeren!😊 husker en gang du fortalte litt om historien bak, jeg kommenterte ikke men tenkte det var interessant🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 minutter siden):

🙈 Neida... Du kjenner sangen "Hotel California" - der synger de bl.a. "You can check out any time you want, but you can never leave", sånn er det på DOL også. 😂 Ingen lange pauser her nei!

Haha, den var god 😂🙈 Det stemmer for meg i alle fall. Jeg har vært innom minst ukentlig siden jeg først fant forumet i 2015 og som oftest er jeg innom hver eneste dag faktisk, DOL har på en måte blitt en del av hverdagsrutinen min nå 😁

laban skrev (3 minutter siden):

Da er du like gammel som niesen min 😉

Aha ☺️

Anonymkode: 10c9c...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (37 minutter siden):

Jeg fant dol i august 1997, det er nesten flaut å ha hengt her inne i straks 27 år... Dol startet i 1996 forresten.

Hvordan var det å være på dol i 1997,1998 og 1999 egentlig? Var det mange folk her? Var folk rare på 90tallet eller var det samme spørsmål og diskusjoner da? Vi vil ha story time 🙂

Anonymkode: 4ff04...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan var det å være på dol i 1997,1998 og 1999 egentlig? Var det mange folk her? Var folk rare på 90tallet eller var det samme spørsmål og diskusjoner da? Vi vil ha story time 🙂

Anonymkode: 4ff04...fcd

Perioden fra 1997 - 2005 (?) kan vel kalles DOLs glansdager! Det var masse folk her inne og diskusjonen gikk høyt om alt mulig og vi delte utrolig mye. Mange fargerike DOLere den gangen - vi hadde faktisk egne hjemmesider her inne også. Dere som var her da husker sikkert det famøse bikini-bildet til Molly? Det lå vel ute i 5 min eller noe sånt. 😂 Småprat hadde vi også, en chat-funksjon hvor vi kunne sitte og chatte og skravle - og det gjorde vi! Husker jeg kunne sitte en stund etter jobb (det var dyrt å være pålogget hjemmefra den gangen!) så jeg mistet flere busser og kom sent hjem! 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Perioden fra 1997 - 2005 (?) kan vel kalles DOLs glansdager! Det var masse folk her inne og diskusjonen gikk høyt om alt mulig og vi delte utrolig mye. Mange fargerike DOLere den gangen - vi hadde faktisk egne hjemmesider her inne også. Dere som var her da husker sikkert det famøse bikini-bildet til Molly? Det lå vel ute i 5 min eller noe sånt. 😂 Småprat hadde vi også, en chat-funksjon hvor vi kunne sitte og chatte og skravle - og det gjorde vi! Husker jeg kunne sitte en stund etter jobb (det var dyrt å være pålogget hjemmefra den gangen!) så jeg mistet flere busser og kom sent hjem! 😂 

Det høres ut som at det var veldig koselig her inne i begynnelsen og at nok en del av de som var en del her inne ble godt kjent med hverandre ☺️ 

Og sikkert kjekt for flere når det var diskusjon om alt mulig, nå er det jo mest psykiatri her inne (jeg har ikke noe i mot det selv siden jeg sliter jo psykisk og forumet her inne har faktisk vært en viktig del av min tilfriskningprosess og jeg har fått mange gode råd og hjelp. Men tenker kanskje det kan være litt kjedelig for de som ikke er så interessert i psykiatri eller har noe erfaring selv at det ikke er så mange tråder her inne som ikke har noe med psykiatri å gjøre). Ble en liten avsporing dette men 🙂

Anonymkode: 10c9c...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her akkurat like lenge som Laban. Fant Dol rett før sønnen til Lillemus ble født. Og jeg husker store telefonregninger, man betalte pr minutt på telefonregninga.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det høres ut som at det var veldig koselig her inne i begynnelsen og at nok en del av de som var en del her inne ble godt kjent med hverandre ☺️ 

Det var veldig koselig, jeg fikk til med gave fra to DOLere da gutten min ble født i 1998. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...