Gå til innhold

Diskusjon rundt å anbefale steder - delt fra Nachnoo - blandet episode


Admin

Anbefalte innlegg

Det vil ikke være noe problem for noen av våre medlemmer å anbefale behandlere eller behandlingssteder åpent eller på DM. Vil faktisk se på dette som godt tips og anbefalning. Om medlemmene velger å følge disse er helt opp til dem selv, samt helsepersonell er omfattet av autorisasjon og må handle deretter, så selv om noen blir anbefalt vil det foregå innenfor loven. Dette er noe helt annet enn å anbefale doseringer da vi ikke vet hvilke medisiner folk har hjemme og kan bruke feil.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Admin skrev (3 minutter siden):

Det vil ikke være noe problem for noen av våre medlemmer å anbefale behandlere eller behandlingssteder åpent eller på DM. Vil faktisk se på dette som godt tips og anbefalning. Om medlemmene velger å følge disse er helt opp til dem selv, samt helsepersonell er omfattet av autorisasjon og må handle deretter, så selv om noen blir anbefalt vil det foregå innenfor loven. Dette er noe helt annet enn å anbefale doseringer da vi ikke vet hvilke medisiner folk har hjemme og kan bruke feil.

Admin

Hva er grunnen til at du understreker dette her? 

Må du ta side i diskusjoner her nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Hva er grunnen til at du understreker dette her? 

Må du ta side i diskusjoner her nå?

Siden det var usikkerhet rundt regelverket ville jeg utbedre slik at medlemmene lettere kan forstå regelverket.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 minutt siden):

Siden det var usikkerhet rundt regelverket ville jeg utbedre slik at medlemmene lettere kan forstå regelverket.

Admin

Hvem har stilt spørsmål om regelverket?  Jeg har ikke sett det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Hvem har stilt spørsmål om regelverket?  Jeg har ikke sett det? 

Jeg gjorde det. Jeg skrev at jeg tenkte at det kunne ble slettet.

Anonymkode: e6637...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjorde det. Jeg skrev at jeg tenkte at det kunne ble slettet.

Anonymkode: e6637...a15

Jeg spurte admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg spurte admin. 

Så jeg kan ikke svare? Det var jo jeg som stilte spørsmål om regelverket så da fikk du jo svar på det du lurte på?

Anonymkode: e6637...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (6 minutter siden):

Det vil ikke være noe problem for noen av våre medlemmer å anbefale behandlere eller behandlingssteder åpent eller på DM. Vil faktisk se på dette som godt tips og anbefalning. Om medlemmene velger å følge disse er helt opp til dem selv, samt helsepersonell er omfattet av autorisasjon og må handle deretter, så selv om noen blir anbefalt vil det foregå innenfor loven. Dette er noe helt annet enn å anbefale doseringer da vi ikke vet hvilke medisiner folk har hjemme og kan bruke feil.

Admin

Godt å få tydelige svar fra Admin(eller noen), også klart og beskrevet sånn at jeg også kan forstå det, takk. Jeg har misforstått den kvalitetsikret advarselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så jeg kan ikke svare? Det var jo jeg som stilte spørsmål om regelverket så da fikk du jo svar på det du lurte på?

Anonymkode: e6637...a15

Hva er så viktig med din kommentar? Må admin begrunne utfra det?

Jeg har glemt din kommentar forlengst, og tror neppe den betyr så mye at admin føler for å begrunne. 

jeg tenker det muligens handler om noe annet. Og det er det jeg gjerne vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (14 minutter siden):

Siden det var usikkerhet rundt regelverket ville jeg utbedre slik at medlemmene lettere kan forstå regelverket.

Admin

Er det da lov å anbefale alternative behandlere/behandlingssteder.
Kristelige feks. De er jo lovlige. Mulighetene blir jo mange.

Anonymkode: fae2b...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det da lov å anbefale alternative behandlere/behandlingssteder.
Kristelige feks. De er jo lovlige. Mulighetene blir jo mange.

Anonymkode: fae2b...320

Det er akkurat det jeg har lurt på hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (10 minutter siden):

Hva er så viktig med din kommentar? Må admin begrunne utfra det?

Jeg har glemt din kommentar forlengst, og tror neppe den betyr så mye at admin føler for å begrunne. 

jeg tenker det muligens handler om noe annet. Og det er det jeg gjerne vil vite.

Jeg skjønner ikke hva du mener med spørsmålet ditt om hva som er så viktig med min kommentar? Jeg mener ikke at min kommentar var så viktig hvis det var det du mener? Det var sikkert flere enn meg som også lurte også, vil jeg tro. 

Hva er det du mener handler om noe annet og hvorfor tror du det? Kunne du utdypet det?

Anonymkode: e6637...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

"Hei, skriv melding til meg. Jeg er Venn av Durek Verret og kan hjelpe deg, tro meg. Helt gratis ( sånn i første omgang ) 

Dette er så fucked up.

Ja og hvordan kan man vite at de som anbefales er seriøse, det har man ingen garanti for. 

Anonymkode: fae2b...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja og hvordan kan man vite at de som anbefales er seriøse, det har man ingen garanti for. 

Anonymkode: fae2b...320

Bra tenkt dere.. åh..

Men kanskje Admin kan ta med seg dette videre og få avklaring på dette også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (5 minutter siden):

Bra tenkt dere.. åh..

Men kanskje Admin kan ta med seg dette videre og få avklaring på dette også? 

Admin bør ta med seg litt av hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må bare inn å ødelegge innimellom, du? Få dager siden sist. Grunnløs aggresjon, krasse påstander, lite lydhør. Med en agenda mot noen. Du er giftig. Måtte admin få med seg det. 

Anonymkode: d01b1...fa1

Job med deg selv. Dette er ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er flott at admin var den som fyrte opp igjen. 

Galskapen lenge leve sier jeg.

@Vendi ber om fred, og det blir fred. 

Til admin finner det for godt å komme på banen ETTER at alle har roet seg. . Er det mulig??

Og hva var grunnen?

Nei, det får vi se om det kommer svar på. 

kokkoverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (23 minutter siden):

Men det er flott at admin var den som fyrte opp igjen. 

Galskapen lenge leve sier jeg.

@Vendi ber om fred, og det blir fred. 

Til admin finner det for godt å komme på banen ETTER at alle har roet seg. . Er det mulig??

Og hva var grunnen?

Nei, det får vi se om det kommer svar på. 

kokkoverden.

DU var den ENE som fyrte opp denne tråden. Du begynte og du holder på enda. Selvinnsikten er kronisk fraværende 

Anonymkode: d01b1...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det da lov å anbefale alternative behandlere/behandlingssteder.
Kristelige feks. De er jo lovlige. Mulighetene blir jo mange.

Anonymkode: fae2b...320

Håper admin kan svare på dette spørsmålet. 

Anonymkode: fae2b...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må vel nesten tåle at admin presiserer og konkretiserer hvordan regelverket praktiseres, uten å mistenkeliggjøre motivet. Det er jobben deres.

Det er trist hvis stadig flere diskusjoner vris over til påstått rivalisering og konflikter mellom gamle travere og nyere brukere. Ingen av gruppene tjener på at de glørne blåses på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...