Gå til innhold

Diskusjon rundt å anbefale steder - delt fra Nachnoo - blandet episode


Admin

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (På 30.7.2024 den 11.51):

Jeg bare sier det : dine kommentarer bryr jeg meg ingenting om. Null og nada.

 

Kashmir skrev (På 30.7.2024 den 12.58):

Jeg sier at når vi legger ting bak oss i en tråd og er enige om det, så fortsetter man ikke ved første anledning igjen. Det gjorde du faktisk. 

 

XbellaX skrev (På 30.7.2024 den 13.06):

Ja den ser jeg, det gjorde jeg. Helt riktig. Fordi du fortsetter jo i akkurat samme spor? Det ble veldig merkelig. Du suser inn i  "Jeg bare sier det : dine kommentarer bryr jeg meg ingenting om. Null og nada." Og da skjønner jeg at alt er akkurat som før, og her har vi ikke klart å få til noe som helst. 

Og så svarte var ISW og stjernestøv, fordi jeg opplevde det var misforståelser som trengte oppklaring.

 

Kashmir skrev (23 timer siden):

Men i all verden! Den brukeren jeg svarte har da ingenting med deg å gjøre! Og jeg tar ikke kommentarer fra alle til meg. Hvorfor reagerer du på det?   Jeg har da mine grunner uten at jeg må skrive det eller?

 

Kashmir skrev (23 timer siden):

Er jeg pålagt til å ta til meg hva alle skriver her? Det var noe nytt.

Jeg gidder ikke brukerdebatt over hodet på folk, så hvis brukeren du nevner vil vite hvorfor jeg ikke tar noe av hennes "tilbakemeldinger" på alvor, så få hun spørre selv, ikke sant? Og det gjør hun ikke fordi hun vet hun får et ærlig svar. 

Det handler om noe vi to la bak oss... Og så støtter du henne likevel. 

Herregud. Kom ikke å si at dette er bare meg. 

Jeg har lurt og vurdert om jeg skal skrive noe mer her i denne tråden, men ser at diskusjonen fortsatte etter at jeg logget av i går, og at den omhandlet også meg. Jeg vil derfor kommentere det som handler om meg.

Ja, du og jeg Kashmir har hatt akkurat slike diskusjoner før, der jeg har sagt til deg at du ikke kan bestemme når jeg skal slutte å svare, det bestemmer jeg selv. Dette har du blitt sint for, gjentatte ganger. Jeg har også flere ganger bedt deg lese svar fra meg uten å lese det med sint stemme, når jeg har sett at du har misforstått og tolket noe som krassere enn det har vært skrevet fra min side. Som du sier i det siste svaret jeg siterer her har vi diskutert slike ting flere ganger og lagt dette bak oss.

Din måte å svare på i det første svaret ditt jeg siterer her tyder ikke på at du har lagt det bak deg likevel. Stemmer dette? Og er ikke det litt selvmotsigende, med tanke på det du skriver i denne tråden? 

Dersom du har andre begrunnelser for å svare meg som du gjør vil jeg gjerne - som du oppfordrer til - at du skriver dette. Jeg kan ikke komme på annet enn at jeg gjentatte ganger har sagt at du ikke kan bestemme hva andre skal skrive nemlig, og at du har mislikt dette veldig. Vi har kun diskutert åpent under Nick her på dol, ikke på PM. Om det er noe annet du vil trekke fram enn det jeg har gjort her vil jeg gjerne at skal gjøre det konkret og direkte, ikke subtilt som du gjør her. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (46 minutter siden):

 

 

 

 

Jeg har lurt og vurdert om jeg skal skrive noe mer her i denne tråden, men ser at diskusjonen fortsatte etter at jeg logget av i går, og at den omhandlet også meg. Jeg vil derfor kommentere det som handler om meg.

Ja, du og jeg Kashmir har hatt akkurat slike diskusjoner før, der jeg har sagt til deg at du ikke kan bestemme når jeg skal slutte å svare, det bestemmer jeg selv. Dette har du blitt sint for, gjentatte ganger. Jeg har også flere ganger bedt deg lese svar fra meg uten å lese det med sint stemme, når jeg har sett at du har misforstått og tolket noe som krassere enn det har vært skrevet fra min side. Som du sier i det siste svaret jeg siterer her har vi diskutert slike ting flere ganger og lagt dette bak oss.

Din måte å svare på i det første svaret ditt jeg siterer her tyder ikke på at du har lagt det bak deg likevel. Stemmer dette? Og er ikke det litt selvmotsigende, med tanke på det du skriver i denne tråden? 

Dersom du har andre begrunnelser for å svare meg som du gjør vil jeg gjerne - som du oppfordrer til - at du skriver dette. Jeg kan ikke komme på annet enn at jeg gjentatte ganger har sagt at du ikke kan bestemme hva andre skal skrive nemlig, og at du har mislikt dette veldig. Vi har kun diskutert åpent under Nick her på dol, ikke på PM. Om det er noe annet du vil trekke fram enn det jeg har gjort her vil jeg gjerne at skal gjøre det konkret og direkte, ikke subtilt som du gjør her. 

Ja, da bestemmer du når du skal slutte da selv om jeg syns diskusjoner må stoppe en gang. Og så bestemmer også jeg når jeg skal slutte å svare, og det velger jeg å gjøre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (22 minutter siden):

Ja, da bestemmer du når du skal slutte da selv om jeg syns diskusjoner må stoppe en gang. Og så bestemmer også jeg når jeg skal slutte å svare, og det velger jeg å gjøre nå. 

Nettopp, tross din egen oppfordring om at jeg kunne spørre om hvorfor du svarer som du gjør, kan du ikke begrunne det nei.

Min påstand er at du ikke har belegg for å si annet enn det jeg skrev tidligere i dag: Du er langsint fordi jeg ikke har latt meg dirigere av deg tidligere, og du syns du bare kan svare frekt av den grunn.

Dette syns ikke andre er god nettoppførsel, og det er nettopp sånt som gjør at du får flere irettesettelse enn andre på dol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 timer siden):

Og så bestemmer også jeg når jeg skal slutte å svare, og det velger jeg å gjøre nå. 

Det er en klok beslutning.

Du har forklart og bedt om unnskyldning. 

Anonymkode: 2594e...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...