Gå til innhold

Er Litium beste medisin ved Bipolar (type 2)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
SofieVeie skrev (På 5.8.2024 den 19.06):

Nei. Men fikk inntrykk av at jeg ikke er den første de erfarer sånne svingninger i målinger med. Har hatt serum på 0,9 og 0,6 på samme dose, blodprøve tatt korrekt. 

Åja, det hørtes litt rart ut.

AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 19.16):

Jeg har bp2 og står på Litium og Abilify. Ønsker å seponere Abilify. Litium har hjulpet meg en god del.

Anonymkode: 6d7a3...245

Hvorfor ønsker du å seponere Abilify? Har du noen bivirkninger?
___

Jeg har en uke på å bestemme meg for hva jeg skal gjøre nå... Har time med Psykiater neste onsdag... 

Anonymkode: b374f...207

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (46 minutter siden):

Litium har hjulpet meg masse. Det gjorde ikke Lamictal. Har fått shizoaffektiv i ettertid da, men det er nå det samme med medisiner. 

Det var godt å høre.

Marye skrev (8 minutter siden):

Jeg ble stabil på litium da jeg hadde bipolar 2. brukte litium i 15 år for da jeg fikk bipolar 1 trodde de jeg var helt avhengig av litium- sluttet pga enorm trøste og plutselig var lamictal nok mot depresjonen fordi jeg bruker leponex 

Kom tørsten plutselig etter mange år eller hadde du den hele tiden?

Anonymkode: b374f...207

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 19.16):

Jeg har bp2 og står på Litium og Abilify. Ønsker å seponere Abilify. Litium har hjulpet meg en god del.

Samme her. Hvorfor ønsker du å seponere Abilify?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...