Gå til innhold

Marius Høiby på glattcelle etter vold mot kvinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
frosken skrev (11 minutter siden):

Jeg synes det er unødvendig å identifisere ham - særlig på nåværende tidspunkt. 

Hvorfor det? Bør det gjelde andre regler for han bare fordi han er kronprinsessens sønn?

Anonymkode: fc712...0f8

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det? Bør det gjelde andre regler for han bare fordi han er kronprinsessens sønn?

Anonymkode: fc712...0f8

Folk som er anklaget for vold, blir stort sett ikke identifisert med navn i mediene. Han bør behandles som andre - og de identifiseres ikke. 

AnonymBruker
frosken skrev (10 minutter siden):

Folk som er anklaget for vold, blir stort sett ikke identifisert med navn i mediene. Han bør behandles som andre - og de identifiseres ikke. 

Det har du jo faktisk helt rett i. 

Anonymkode: 2980f...5d3

De fleste medier i Norge har mer integritet enn Se og Hør. De har nok mulighet til å publisere navnet hans i denne saken, men velger bevisst å ikke synke så dypt. Apropos, ikke for å forsvare alt det rare Märtha og Sjamanen får seg til å si, men at de ikke er spesielt glad i Se og Hør og deres metoder er ikke vanskelig å skjønne. 

frosken skrev (1 time siden):

Jeg synes det er unødvendig å identifisere ham - særlig på nåværende tidspunkt. 

Hvorfor da? Det er jo bekreftet og kjent både at det er han og hvem som er forsvarer?

(Med forbehold om at det først var ubekreftet da du skrev dette, jeg har hverken lest nyheter eller vært på dol siden lunsjtider)

Annonse

Nicklusheletida
Anonymos skrev (5 minutter siden):

De fleste medier i Norge har mer integritet enn Se og Hør. De har nok mulighet til å publisere navnet hans i denne saken, men velger bevisst å ikke synke så dypt. Apropos, ikke for å forsvare alt det rare Märtha og Sjamanen får seg til å si, men at de ikke er spesielt glad i Se og Hør og deres metoder er ikke vanskelig å skjønne. 

Nå står det i Dagbladet også. Fengslet for kroppskrenkelse

Kayia skrev (40 minutter siden):

Hvorfor da? Det er jo bekreftet og kjent både at det er han og hvem som er forsvarer?

(Med forbehold om at det først var ubekreftet da du skrev dette, jeg har hverken lest nyheter eller vært på dol siden lunsjtider)

Kritikken min var av at Se og Hør hadde valgt å identifisere ham, de var veldig kjappe.  Det er jo ikke vanlig ved denne typen siktelser. Men så i etterkant har jo også andre medier gjort det samme. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...