Gå til innhold

Marius Høiby på glattcelle etter vold mot kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Se og Hør har dette på førstesiden, ingen av avisene skriver om det, de har trolig fått munnkurv. Har blitt rustestet, ikke svar enda. 

Anonymkode: 2980f...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje feil forum, ble bare litt sjokka 😔

Anonymkode: 2980f...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppveksten har vel føkket ham ham opp. Utenfor på alle måter, de to søskenene kongelige, ikke ham, likevel utsatt for oppmerksomhet fra mediene.

Anonymkode: c6c86...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er unødvendig å identifisere ham - særlig på nåværende tidspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
frosken skrev (11 minutter siden):

Jeg synes det er unødvendig å identifisere ham - særlig på nåværende tidspunkt. 

Hvorfor det? Bør det gjelde andre regler for han bare fordi han er kronprinsessens sønn?

Anonymkode: fc712...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det? Bør det gjelde andre regler for han bare fordi han er kronprinsessens sønn?

Anonymkode: fc712...0f8

Folk som er anklaget for vold, blir stort sett ikke identifisert med navn i mediene. Han bør behandles som andre - og de identifiseres ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (10 minutter siden):

Folk som er anklaget for vold, blir stort sett ikke identifisert med navn i mediene. Han bør behandles som andre - og de identifiseres ikke. 

Det har du jo faktisk helt rett i. 

Anonymkode: 2980f...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Se og Hør har dette på førstesiden, ingen av avisene skriver om det, de har trolig fått munnkurv.

Hvilket grunnlag har du for denne antakelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (17 minutter siden):

Hvilket grunnlag har du for denne antakelsen?

Fordi Se og Hør betaler for å få eksklusiv rett på nyheter. De mangler også en del presseetikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste medier i Norge har mer integritet enn Se og Hør. De har nok mulighet til å publisere navnet hans i denne saken, men velger bevisst å ikke synke så dypt. Apropos, ikke for å forsvare alt det rare Märtha og Sjamanen får seg til å si, men at de ikke er spesielt glad i Se og Hør og deres metoder er ikke vanskelig å skjønne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 time siden):

Jeg synes det er unødvendig å identifisere ham - særlig på nåværende tidspunkt. 

Hvorfor da? Det er jo bekreftet og kjent både at det er han og hvem som er forsvarer?

(Med forbehold om at det først var ubekreftet da du skrev dette, jeg har hverken lest nyheter eller vært på dol siden lunsjtider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Anonymos skrev (5 minutter siden):

De fleste medier i Norge har mer integritet enn Se og Hør. De har nok mulighet til å publisere navnet hans i denne saken, men velger bevisst å ikke synke så dypt. Apropos, ikke for å forsvare alt det rare Märtha og Sjamanen får seg til å si, men at de ikke er spesielt glad i Se og Hør og deres metoder er ikke vanskelig å skjønne. 

Nå står det i Dagbladet også. Fengslet for kroppskrenkelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
ISW skrev (9 minutter siden):

Fordi Se og Hør betaler for å få eksklusiv rett på nyheter.

Med hvilken lovhjemmel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Nå står det i Dagbladet også. Fengslet for kroppskrenkelse

Det var der jeg leste det, rett før jeg gikk inn på dol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (40 minutter siden):

Hvorfor da? Det er jo bekreftet og kjent både at det er han og hvem som er forsvarer?

(Med forbehold om at det først var ubekreftet da du skrev dette, jeg har hverken lest nyheter eller vært på dol siden lunsjtider)

Kritikken min var av at Se og Hør hadde valgt å identifisere ham, de var veldig kjappe.  Det er jo ikke vanlig ved denne typen siktelser. Men så i etterkant har jo også andre medier gjort det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 time siden):

Fordi Se og Hør betaler for å få eksklusiv rett på nyheter. De mangler også en del presseetikk.

Gjelder neppe denne typen nyheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (5 minutter siden):

Gjelder neppe denne typen nyheter. 

Så du tror ikke Se og Hør betalte en kilde for denne saken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (2 minutter siden):

Så du tror ikke Se og Hør betalte en kilde for denne saken? 

Det kan godt hende, men de oppnår ikke eksklusiv rett av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...