Gå til innhold

Marius Høiby på glattcelle etter vold mot kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

slabbedask
morsan skrev (40 minutter siden):

Ikke første gang noen fra den utvidede kongefamilien havner på glattcelle… 🙄

Men er tettere med kronprinsessens sønn enn prinsessens svigersønn (som opphørte å være det bare et år eller to etterpå.. je..je..)

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wEP1zn/brudgommen-paa-glattcelle

 

Vi har også denne saken.

https://www.nettavisen.no/artikkel/hoiby-pa-plass-i-fengsel/s/12-95-275496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ingen grunn til å fortsette denne diskusjonen, det var en litt flåsete kommentar fra meg, som tydeligvis falt på stengrunn.

Nei, jeg kom med kritikk av folk på Rampelys på Kvinneguiden, og du skrev at det var "rette räva som feis", og når jeg spurte om hva du mente med ble du  med rette svar skyldig.Så manipulerer du med å si at det var en "flåsete kommentar" Jeg måtte jo selvfølgelig forstå at du ikke mente noenting, right? 

Og jeg håper virkelig at sånne "flåsete" kommentarer faller nettopp på steingrunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (24 minutter siden):

Det er det jeg betrakter som mobbere av ypperste klasse som går etter alle "kjendiser" for å hakke løs på dem fordi de tror de har funnet noen som er verre enn dem selv, og de krisemaksimerer ved enhver anledning for den mest stupide grunn. Lager masse drama av ting andre bryr seg nada om, fordi de er hatere. Mest av seg selv da men...

Og jeg syns ikke at vi skal gå dit med å legge til mer drama uten at noen vet hva som egentlig har skjedd her... 

Ingen trenger å få orgasme av dette, men tipper de på Rampelus får.

RO NED litt?

 

Jøje meg! Her var det mye! 😵😵 Hvor i alle dager tar du alt dette fra og ikke minst: hvordan i all verden klarer du å komme med alt dette ut av innlegget mitt? Det var først og fremst ment litt «tounge in cheek» ved å trekke fram en gamle historien om en  brudgom som havnet i fyllearrest på bryllupsnatten. Hvor pinlig er ikke dét etter å ha feiret bryllup med kongefamilien tilstede 😅 Men til dette får DU altså assosiasjoner til mobbing av ypperste klasse, krisemaksimering og stupiditet? Og likevel ber du MEG om å roe ned? Pust rolig inn og ut, Kashmir. Det er ikke sunt å ta slik på vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (3 timer siden):

Folk som er anklaget for vold, blir stort sett ikke identifisert med navn i mediene. Han bør behandles som andre - og de identifiseres ikke. 

Jeg er enig. Det hadde vært bedre om pressen vente med navn til politiet kunne gi et klarere bilde av hva han er anklaget for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (7 minutter siden):

Jøje meg! Her var det mye! 😵😵 Hvor i alle dager tar du alt dette fra og ikke minst: hvordan i all verden klarer du å komme med alt dette ut av innlegget mitt? Det var først og fremst ment litt «tounge in cheek» ved å trekke fram en gamle historien om en  brudgom som havnet i fyllearrest på bryllupsnatten. Hvor pinlig er ikke dét etter å ha feiret bryllup med kongefamilien tilstede 😅 Men til dette får DU altså assosiasjoner til mobbing av ypperste klasse, krisemaksimering og stupiditet? Og likevel ber du MEG om å roe ned? Pust rolig inn og ut, Kashmir. Det er ikke sunt å ta slik på vei. 

Du bygger klosser. Nå snakker vi jo om en kloss her, men det holder ikke for deg. Det er sånn "her er en kloss til, la oss bygge dette mer opp" og helst et tårn av drama. Og ingen vet noenting av hva som har skjedd her. 

Og ditt "jøye meg" meg hver gang for å latterligjøre mine meninger funker jo ikke. 

Og i tillegg går du over til hersketeknikk. 

Ikke sant...

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (5 minutter siden):

Hvor i alle dager tar du alt dette fra og ikke minst: hvordan i all verden klarer du å komme med alt dette ut av innlegget mitt?

Du skrev at du ikke kjente til Rampelys på Kvinneguiden, og Kashmir forklarte deg hva det er.

Svaret var kanskje litt farget av hennes forhistorie på nettopp Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laban skrev (1 minutt siden):

Du skrev at du ikke kjente til Rampelys på Kvinneguiden, og Kashmir forklarte deg hva det er.

Svaret var kanskje litt farget av hennes forhistorie på nettopp Kvinneguiden.

Er bekmørkt en farge? 🙂 Og hva heter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Er bekmørkt en farge? 🙂 Og hva heter den?

"Farget av" i betydning "preget av"

Jeg er ingen ekspert på farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (Akkurat nå):

"Farget av" i betydning "preget av"

Jeg er ingen ekspert på farger.

Nei.. svart går vel over til blått når det blir for mørkt, og da kan vi si at det blir blues kanskje? 🙂

Og husk at dette gjelder kun Rampelys og ikke Kvinneguiden forøvrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (46 minutter siden):

Du skrev at du ikke kjente til Rampelys på Kvinneguiden, og Kashmir forklarte deg hva det er.

Svaret var kanskje litt farget av hennes forhistorie på nettopp Kvinneguiden.

Takk for forsøk på å forklare – ikke lett for meg å se koblingen når jeg verken kjenner til dette forumet, eller noens forhistorie med  det for den saks skyld. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Han er ingen god mann. Han lo blant annet av at han nesten kjørte over en gardist. 

image.png.996bda7d8a95418eae8f6db33663e70e.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (22 minutter siden):

Han er ingen god mann. Han lo blant annet av at han nesten kjørte over en gardist. 

image.png.996bda7d8a95418eae8f6db33663e70e.png

Han oser av dumhet. Står og blinker "DUM" over hodet på han non stop. 

Anonymkode: fc712...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (29 minutter siden):

Han er ingen god mann. Han lo blant annet av at han nesten kjørte over en gardist. 

image.png.996bda7d8a95418eae8f6db33663e70e.png

Tror du han er en ond mann som ønsket at han kjørte over den gardisten og kanskje rygget over ham igjen også? 

Tror du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Tror du han er en ond mann som ønsket at han kjørte over den gardisten og kanskje rygget over ham igjen også? 

Tror du det?

Når han omtaler det som "en gardist som holdt på å ryke med" så omtaler han dem som noen som er mindre verdt enn han selv. Man spøker ikke med andres liv. Det kan vitne om ondskap men også umodenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (Akkurat nå):

Når han omtaler det som "en gardist som holdt på å ryke med" så omtaler han dem som noen som er mindre verdt enn han selv. Man spøker ikke med andres liv. Det kan vitne om ondskap men også umodenhet.

Ondskap eller umodenhet?  Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ondskap eller umodenhet?  Hva tror du?

Begge deler. Hvis jeg skulle skrevet noe sånt "en gardist som holdt på å ryke med" så omtaler man mennesker som gjenstander som er mindre verdt enn en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (Akkurat nå):

Begge deler. Hvis jeg skulle skrevet noe sånt "en gardist som holdt på å ryke med" så omtaler man mennesker som gjenstander som er mindre verdt enn en selv.

Ok. Så du tror han er både ond og umoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...