Gå til innhold

Marius Høiby på glattcelle etter vold mot kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Jeg syntes synd på han jeg.Jeg syntes media overdriver en god del. Det han har gjort er ikke så ille, er bare hans posisjom osv. 

Kan da ikke være lett å ha vokst opp på den måten han har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er synd på både han og kjæresten. Kanskje et opphold på rehab er lurt. De er tydeligvis fremdeles sammen og hun har heller ikke vært innlagt som det først ble opplyst om. 

Men folk har jo gått fullstendig amok og her er det ikke snakk om en fjær og fem høns. Det er snakk om minst hundre høns og mer. Herregud sier jeg bare.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri skjønt meg på kvinnfolk, og vil nok aldri det heller

Ganske utrolig å se forskjellen på hvordan kvinner på forum ser på "incels" vs "kvinnebankere".

kvinnebanker: Går du rundt og banker kvinner, er det synd på deg, du er et offer, kanskje politiet er rasistisk, fengsel er for slemt, du har hatt en tøff oppvekst, å det er sikkert rusproblemer. åååå så synd på mannen. psykisk sykdom også sikkert så da er alt forståelig. Jeg kan fikse han!

incel: wow for en patetisk fyr som ikke grer håret eller trener, skjerp deg ingen har rett på kvinnekropp, finnes ingen unskyldnign for deg du er bare en taper. Skaff deg bedre jobb og penger og kropp og perosnlighet så kan alle få seg dame! EKKELT!

Veldig trist å se seleksjonen kvinner gjør på dating markedet, og blir ikke overrasket om denne mannen fortsatt anses som særdeles attraktiv i fremtiden, og kan velge og vrake. Vi får se, kanskje jeg tar feil ?

Anonymkode: 4ba8e...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Aldri skjønt meg på kvinnfolk, og vil nok aldri det heller

Ganske utrolig å se forskjellen på hvordan kvinner på forum ser på "incels" vs "kvinnebankere".

kvinnebanker: Går du rundt og banker kvinner, er det synd på deg, du er et offer, kanskje politiet er rasistisk, fengsel er for slemt, du har hatt en tøff oppvekst, å det er sikkert rusproblemer. åååå så synd på mannen. psykisk sykdom også sikkert så da er alt forståelig. Jeg kan fikse han!

incel: wow for en patetisk fyr som ikke grer håret eller trener, skjerp deg ingen har rett på kvinnekropp, finnes ingen unskyldnign for deg du er bare en taper. Skaff deg bedre jobb og penger og kropp og perosnlighet så kan alle få seg dame! EKKELT!

Veldig trist å se seleksjonen kvinner gjør på dating markedet, og blir ikke overrasket om denne mannen fortsatt anses som særdeles attraktiv i fremtiden, og kan velge og vrake. Vi får se, kanskje jeg tar feil ?

Anonymkode: 4ba8e...be5

Du har dessverre helt rett.

Anonymkode: 7d017...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri skjønt meg på kvinnfolk, og vil nok aldri det heller

Ganske utrolig å se forskjellen på hvordan kvinner på forum ser på "incels" vs "kvinnebankere".

kvinnebanker: Går du rundt og banker kvinner, er det synd på deg, du er et offer, kanskje politiet er rasistisk, fengsel er for slemt, du har hatt en tøff oppvekst, å det er sikkert rusproblemer. åååå så synd på mannen. psykisk sykdom også sikkert så da er alt forståelig. Jeg kan fikse han!

incel: wow for en patetisk fyr som ikke grer håret eller trener, skjerp deg ingen har rett på kvinnekropp, finnes ingen unskyldnign for deg du er bare en taper. Skaff deg bedre jobb og penger og kropp og perosnlighet så kan alle få seg dame! EKKELT!

Veldig trist å se seleksjonen kvinner gjør på dating markedet, og blir ikke overrasket om denne mannen fortsatt anses som særdeles attraktiv i fremtiden, og kan velge og vrake. Vi får se, kanskje jeg tar feil ?

Anonymkode: 4ba8e...be5

Kvinner liker drittsekker. 

Anonymkode: 38204...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kvinner liker drittsekker. 

Anonymkode: 38204...8b2

Nei. Ikke generellt. Noen kvinner tiltrekkes av drittsekker mens andre går for de snille gutta. :)  Ikke alle menn foretrekker blondiner med store pupper heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (25 minutter siden):

Nei. Ikke generellt. Noen kvinner tiltrekkes av drittsekker mens andre går for de snille gutta. :)  Ikke alle menn foretrekker blondiner med store pupper heller.

Når det gjelder blondiner med store pupper så handler det om smak og visuelle inntrykk. Hvis man blir tiltrukket av drittsekker som faktisk går rundt og banker damer så handler det om psykologi og mest sannsynlig en pf eller annen lidelse. Kvinner som fks er i voldelige forhold kan ha Avhengig pf. 

Jeg tror heller ikke det er drittsekk- faktoren kvinner faller for. Det er selvtilliten og motet pluss en status i gjengen, men det er ikke sånn at de vil bad guys skal behandle dem dårlig. De vil ha bad guys som er snille mot akkurat dem 🙂 

En incel har hverken selvtillit, mot eller status, og minst av alt er han hyggelig mot kvinner. Det er vel helst her du finner de som forlanger at blondiner med store pupper skal være interessert i dem. Hvis vi tar disse blondinene som eksempel på de som er mest ettertraktet.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, Kashmir said:

Når det gjelder blondiner med store pupper så handler det om smak og visuelle inntrykk. Hvis man blir tiltrukket av drittsekker som faktisk går rundt og banker damer så handler det om psykologi og mest sannsynlig en pf eller annen lidelse. Kvinner som fks er i voldelige forhold kan ha Avhengig pf. 

Jeg tror heller ikke det er drittsekk- faktoren kvinner faller for. Det er selvtilliten og motet pluss en status i gjengen, men det er ikke sånn at de vil bad guys skal behandle dem dårlig. De vil ha bad guys som er snille mot dem 🙂 

En incel har hverken selvtillit, mot eller status, og minst av alt er han hyggelig mot kvinner. Det er vel helst her du finner de som forlanger at blondiner med store pupper skal være interessert i dem. Hvis vi tar disse blondinene som eksempel på de som er mest ettertraktet.

Men Marius er det synd på mens incellene bare må ta seg sammen?

Anonymkode: 38204...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men Marius er det synd på mens incellene bare må ta seg sammen?

Anonymkode: 38204...8b2

Det er mye jeg ikke vil skrive her, men du har også sikkert fått med deg livet han har levd og som han ikke har bedt om. Dette handler også om gener selv om det er et sikkert merkelig argument for noen, men poenget er at mye spiller inn. At han surrer rundt og ruser seg er vel et tegn på at alt ikke står helt bra til eller?   Jeg går ikke rundt og synes synd på ham, jeg bare konkluderte med at jeg syns det er. jenta her også. De har tydeligvis gått alt for langt her, og det kan en jo si at har fått konsekvenser. De er ikke de første, og ikke de siste, og jeg syns synd på folk som på toppen får alt brettet ut i pressen, men kjerringer på 50 pluss går berserk på nettet. Jeg mener IKKE alle kvinner over 50! Jeg mener kjerringer. Og bitre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Han er jo ikke kongelig. Forstår ikke hvorfor hans navn skal nevnes. Han bør få samme behandling som andre ikke-kongelige i lignende situasjoner. Men de pleier ikke å nevne navn i media i slike saker. Dette er kjedelig for han selv, og hele familien hans. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
frosken skrev (På 6.8.2024 den 19.01):

Folk som er anklaget for vold, blir stort sett ikke identifisert med navn i mediene. Han bør behandles som andre - og de identifiseres ikke. 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thebutterfly skrev (6 minutter siden):

Han er jo ikke kongelig. Forstår ikke hvorfor hans navn skal nevnes. Han bør få samme behandling som andre ikke-kongelige i lignende situasjoner. Men de pleier ikke å nevne navn i media i slike saker. Dette er kjedelig for han selv, og hele familien hans. 

Joa kjipt å navngis i mediene som voldsmann, men det finnes en veldig enkel løsning på det "problemet".....

Jeg tror å navngi bør bli standard og ikke unntaket, folk må få vite hva som rører på seg slik at de kan beskytte seg selv. Politiet er omtrent nedlagt, mens de kriminelle blir sterkere og sterkere.

Særlig nå som henleggelse er standard, selv ved gode bevis etc, så holder ikke greia med "jammen jeg er ikke dømt, derfor er alt bra" strategien. Det er greit, ikke alle siktede er skyldige, men la folk vite at du ble siktet, så for folk tenke sitt om den saken og henleggelsesprosenter og gjøre sine tanker. Kunnskap er makt.

I en eventyrverden med uendelig med ressurser kan en potensielt behandle kriminelle med silkehansker ala norsk standard, men den eventyrverdenen blir mer og mer fremmed her i landet, og tror mange naive folk bør våkne opp.

 

Om folk virkelig bryr seg om menn med problemer, foreslår jeg at fokus rettes mot incels demografien, ikke voldelige menn. En bonus fordel da er at incel menn kan kvinner hjelpe veldig effektivt, voldelige menn deirmot har kvinner nær 0% suksessrate på å "fikse".

Dette til orientering.

Anonymkode: 4ba8e...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Joa kjipt å navngis i mediene som voldsmann, men det finnes en veldig enkel løsning på det "problemet".....

Jeg tror å navngi bør bli standard og ikke unntaket, folk må få vite hva som rører på seg slik at de kan beskytte seg selv. Politiet er omtrent nedlagt, mens de kriminelle blir sterkere og sterkere.

Særlig nå som henleggelse er standard, selv ved gode bevis etc, så holder ikke greia med "jammen jeg er ikke dømt, derfor er alt bra" strategien. Det er greit, ikke alle siktede er skyldige, men la folk vite at du ble siktet, så for folk tenke sitt om den saken og henleggelsesprosenter og gjøre sine tanker. Kunnskap er makt.

I en eventyrverden med uendelig med ressurser kan en potensielt behandle kriminelle med silkehansker ala norsk standard, men den eventyrverdenen blir mer og mer fremmed her i landet, og tror mange naive folk bør våkne opp.

 

Om folk virkelig bryr seg om menn med problemer, foreslår jeg at fokus rettes mot incels demografien, ikke voldelige menn. En bonus fordel da er at incel menn kan kvinner hjelpe veldig effektivt, voldelige menn deirmot har kvinner nær 0% suksessrate på å "fikse".

Dette til orientering.

Anonymkode: 4ba8e...be5

Politiet er blir tilkalt i et stort antall saker som følge av anmeldelser eller vitneutsagn og tips. Mener ikke å bagatellisere, men en stor del av disse viser seg gjerne å være grunnløse, basert på misforståelser, feil angitt person, eller av andre grunner uten grunnlag for rettsforfølgelse. På grunn av begrensede ressurser slippes sikkert noen saker for lett.  Men jeg tror ikke det er noen god løsning at de involverte/mistenkte navngis offentlig på et tidlig tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at det er synd på ham og familien fordi saken blir offentliggjort og dratt frem på denne måten, imens andre får forbli anonyme. Det som har kommet frem hittil er nokså rystende og hvis han har skadet denne jenta fortjener han straff som alle andre. Det er ingen tvil om det, hvis anklagene stemmer men dette hørte ikke hjemme i media så tidlig i forløpet. 

Forhold kan være stygge og menensker som er eller har hatt intense forhold kan gjøre drøye ting mot hverandre uten at man trenger være ond av den grunn. Vold skal selvsagt ikke godtas eller unnskyldes men om det hjelper offer og gjerningsperson å komme over dette, bearbeide det, eventuelt unnskylde og tilgi, det tviler jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Han har levd i luksus. Først studert i California, bodd i London og så kjøpt villa i Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå kommer en eks-kjæreste, Juliane Snekkestad, med alvorlige anklager om psykisk og fysisk vold mot Marius Borg Høiby. Det gjør hun på Instagram Story.

https://www.seher.no/kjendis/klarer-ikke-a-tie/81791166

Anonymkode: 7d017...06b

DOL eksperter : ikke lag instagram post om volden du ble utsatt for, for det henger ut en person uten dom, han kan være uskyldig !

DOL eksperter : nytt offer, som ikke visste om det gamle offeret, fordi det ble holdt skjult, slik DOL ekspertene mener det skal, skal også holdes skjult, fordi det er ingen dom, kun siktelse. IKKE SKRIV DETTE I AVISA!

DOL eksperter : ok, personen er dømt, men han bør ikke navngis i mediene som voldsmann for da får han ikke mulighet til en ny start, så vi må beskytte han ! beskytt gjerningsmannen for enhver pris !!!!

DOL eksperter : hmm hvorfor er det så få ledige plasse på DPSen?, så mange kvinner utsettes for vold?. Hmmm kanskje vi må starte et fakkeltog mot vold eller noe ? Kan ikke forstå hvordan dette kunne skje?

Anonymkode: 4ba8e...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (2 timer siden):

Han har levd i luksus. Først studert i California, bodd i London og så kjøpt villa i Tønsberg.

Jeg ser ingenting luksuriøst ved dette.  Det er  mange som har studert i California uten noe preg av luksus og ikke alle som bor i London eller Tønsberg lever i luksus.  Dette har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...