Gå til innhold

Make America Laugh Again


morsan

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Enig i mye av dette. Har ikke fått med meg d t med Vance sin krigsinnsats, eller familiebakgrunn. Interessant det. 

Interessant episode om temaet på Ekko - Samfunnspodden forresten.

Anonymkode: 22562...560

Takk for tips. Skal lytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte på Ekko, om Vance. Det ble hevdet der også, at han er strategisk og får med seg eliten for å manipulere Trump, for selv å kunne ta over etterhvert. Han er åpenbart den mest intelligente av  Trump, Harris og Waiz. Det tror jeg ikke at det er noen tvil om, og det gjør han ikke mindre skummel i mitt syn. Men nå bor ikke jeg i USA, så politikken de fører der borte er bare interessant å følge med på, spesielt når det er valg, for ellers handler det jo mest om hva de kan bidra med utenriks, for oss utenfor USA sine grenser. Jeg er en smule usikker mht NATOs framtid, men forøvrig stoler jeg absolutt mest på Trump og Vance her. Det kan jo fungere om Vance blir mer hjernen bak, mens Trump er den med handlekraft og mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 Men Waltz skryter jo på seg krigsinnsats han vitterlig ikke har utført? Mulig at vp er greit under slike forhold, men aldri president. Tenk på John Kerry og problemene han fikk, selv om det til slutt viste seg at det var han som hadde rett(om begåtte krigsforbrytelser i Vietnam). Ingen direkte sammenligning dog.

Anonymkode: 22562...560

Gjør han det? Dette er en fjær som ble til fem høns.

Har man virkelig ingenting annet på Harris/Waltz?

I så fall ser dette lovende ut for demokratene.

Anonymkode: 45f34...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gjør han det? Dette er en fjær som ble til fem høns.

Har man virkelig ingenting annet på Harris/Waltz?

I så fall ser dette lovende ut for demokratene.

Anonymkode: 45f34...f4c

Vi ser jo her hjemme hvordan den ene etter den andre av høyt oppsatte politikere måtte gå av pga fusk, svindel og løgn. Det virker  stakkarslig.. Jo høyere posisjon, desto større er fallet. Det sier endel om troverdighet og ærlighet, integritet rett og slett.

Anonymkode: 22562...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

 Men Waltz skryter jo på seg krigsinnsats han vitterlig ikke har utført?

Anonymkode: 22562...560

Hvorfor dytter man frem en slik bagatell av en sak når man kjenner til Trumps mangel på militærtjeneste og forhold til veteraner?

Anonymkode: 9c6cf...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi ser jo her hjemme hvordan den ene etter den andre av høyt oppsatte politikere måtte gå av pga fusk, svindel og løgn.

Men hva er det som er så alvorlig han har løyet om?

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det virker  stakkarslig.. Jo høyere posisjon, desto større er fallet. Det sier endel om troverdighet og ærlighet, integritet rett og slett.

Anonymkode: 22562...560

Da burde Trump ha trukket seg for lenge siden.

Anonymkode: 45f34...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor dytter man frem en slik bagatell av en sak når man kjenner til Trumps mangel på militærtjeneste og forhold til veteraner?

Anonymkode: 9c6cf...341

Det er ikke akkurat en bagatell å skryte på seg et mot man ikke har. Spesielt ikke når han er alt for mye fotballtrener fra før, for da gir han bare inntrykk av at han selv ikke er tøff nok. Så det var en tabbe, om enn ikke så enormt dramatisk. Og dette har ingenting med Trump å gjøre. Om jeg juger så hjelper det ikke om du juger mer. Det stiller ikke meg i noe bedre lys at andre er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvorfor dytter man frem en slik bagatell av en sak når man kjenner til Trumps mangel på militærtjeneste og forhold til veteraner?

Anonymkode: 9c6cf...341

Det er ikke en konkurranse mellom Trump og Waltz dette her, fra min side sett. Alle førstnevntes feil og mangler kjenner vi godt til, etter ti år ++ med figuren. Intet nytt der, med andre ord.

Så var det heller ikke militærtjeneste eller ei som var poenget, men om man snakker sant.

Anonymkode: 22562...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Hørte på Ekko, om Vance. Det ble hevdet der også, at han er strategisk og får med seg eliten for å manipulere Trump, for selv å kunne ta over etterhvert. Han er åpenbart den mest intelligente av  Trump, Harris og Waiz. Det tror jeg ikke at det er noen tvil om, og det gjør han ikke mindre skummel i mitt syn. Men nå bor ikke jeg i USA, så politikken de fører der borte er bare interessant å følge med på, spesielt når det er valg, for ellers handler det jo mest om hva de kan bidra med utenriks, for oss utenfor USA sine grenser. Jeg er en smule usikker mht NATOs framtid, men forøvrig stoler jeg absolutt mest på Trump og Vance her. Det kan jo fungere om Vance blir mer hjernen bak, mens Trump er den med handlekraft og mot. 

Tviler på at han er så veldig smart. Han er en sleip og skummel opportunist som totalt mangler karisma. Minner om Matt Gaetz.

Anonymkode: 45f34...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tviler på at han er så veldig smart. Han er en sleip og skummel opportunist som totalt mangler karisma. Minner om Matt Gaetz.

Anonymkode: 45f34...f4c

Jeg tror han er både smart og intelligent... 

Han er ikke så veldig demokratisk, han vil at kvinner skal være i ekteskap selv om de blir utsatt for vold... Noe skurrer, og jeg tro altså ikke at det er mangel på intelligens, tvert i mot. Han har fullført en høy utdannelse, er belest og har karret seg opp på nivået han er i dag fra å komme fra en vanskelig barndom. Det sier seg nok selv at det krever sitt. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg tror Trump vinner. Det som dekkes av liberal gammelmedia slår oftere og oftere feil

Det var ett sjokk da Trump vant i 2016, likeså kom Brexit som en overraskelse på pressen. De er ganske dårlige på å dekke andre synspunkter enn woke.

Hva har amerikanerne å vinne på at Harris blir president? Den samme nedoverbakken som de er i, svært nær resesjon?

Woke ignorerer dessuten hvor negative befolkningen er til ytterligere innvandring, og der er vel Harris en versting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tviler på at han er så veldig smart. Han er en sleip og skummel opportunist som totalt mangler karisma. Minner om Matt Gaetz.

Anonymkode: 45f34...f4c

Han har studert juss på Yale, så han er nok ganske intelligent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (18 minutter siden):

Jeg tror Trump vinner. Det som dekkes av liberal gammelmedia slår oftere og oftere feil

Det var ett sjokk da Trump vant i 2016, likeså kom Brexit som en overraskelse på pressen. De er ganske dårlige på å dekke andre synspunkter enn woke.

Hva har amerikanerne å vinne på at Harris blir president? Den samme nedoverbakken som de er i, svært nær resesjon?

Woke ignorerer dessuten hvor negative befolkningen er til ytterligere innvandring, og der er vel Harris en versting?

For noen år siden var middelklassen i USA av de mest velstående i verden. Så har det bare rast nedover, og de mister hjem og inntekt mens inflasjonen skyter prisene til himmels. Det er middelklassen Harris vil arbeide mest for, det har hun sagt direkte, og det er vel en av veldig få ting hun har vært tydelig på. Ellers vinner de på at Trump ikke blir president, og her tror jeg også media spikker en rolle siden han har gjort dem til en slags fiende, mens de fleste som jobber på feltet tilhører middelklassen. Mener at Vance har tilhenger blant en del journalister i NYT, men her husker jeg ikke kilde og om jeg husker rett heller, men uansett er ikke Trump akkurat en favoritt blant presse og media forøvrig. 

Jeg tror det har tatt av litt med Harris av en eller annen grunn, men at det ikke er mulig å holde det luftskipet oppe. Hun har ikke engang gitt et intervju siden hun ble presidentkandidat, og selv om jeg ikke er for Trumps mer og mindre bizarre og sjikanerende uttalelser om motstandere og andre som han er mot, så betyr det ikke alltid at han tar feil! Ikke om Harris heller. Jeg begriper ikke hvordan folk får tillit til henne. Og ja, det er absolutt woke både hun og Waiz står for. Det er mildt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Jeg tror Trump vinner. Det som dekkes av liberal gammelmedia slår oftere og oftere feil

 

Siste meningsmålinger viser noe annet.

image.thumb.png.936f6d769280c0d5157e3f2bced46e2b.png

 

Anonymkode: 45f34...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siste meningsmålinger viser noe annet.

image.thumb.png.936f6d769280c0d5157e3f2bced46e2b.png

 

Anonymkode: 45f34...f4c

Meningsmålingene i 2016 viste også demokratisk flertall. Uansett kan ingen vite, mye kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (4 minutter siden):

Meningsmålingene i 2016 viste også demokratisk flertall. Uansett kan ingen vite, mye kan skje.

For en måned siden lå Trump an til å vinne en storseier.

image.thumb.png.0dc8ef4651dabbaf1d67414e34162045.png 

Anonymkode: 45f34...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (52 minutter siden):

Han har studert juss på Yale, så han er nok ganske intelligent.

Mer intelligent enn Trump, det skal han ha.

Anonymkode: 45f34...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Worriesome Plenty 2 said:

Jeg tror Trump vinner. Det som dekkes av liberal gammelmedia slår oftere og oftere feil

 

Hva er da "ikke-liberal gammelmedia" som en kan stole på?

Anonymkode: 9c6cf...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mer intelligent enn Trump, det skal han ha.

Anonymkode: 45f34...f4c

Det tror jeg også. Ut i fra det man vet om Trump som student så hadde han ganske bra karakterer. ("Respectable grades") i følge medstudenter. Han utmerket seg ikke spesielt, som han selv påstår. Tipper han er (eller var) på snittet eller litt over.

Harris er nok i en annen liga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...