Gå til innhold

Hvordan blir man med i teams møte? (ROS)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har teams samtale med ROS om noen timer, men jeg har ikke helt skjønt hvordan man bruker teams og blir med i samtalen? Er det bare å passe på å være pålogget på teams også ringer ROS deg der? Eller må man trykke på noe fra e-posten man fikk om tildelt time? Noen som har peiling? Jeg ser ingen plass jeg kan trykke på e-posten for å komme til teams?

Anonymkode: 1cd4c...58d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ojda, får sende en e-post.

Anonymkode: 1cd4c...58d

Ved et teams-møte skal du ha fått en innkallling via email. I innkallingen er det en lenke til teams-møtet som du trykker på.

Evt, hvis du bekrefter i mailen at du kommer (trykker på Accept/godkjenn slik at møtet kommer opp i din kalender) så vil du se når noen starter møtet og du kan "Join". 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...