Gå til innhold

Redd livet skal bli for mye snart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (43 minutter siden):

Nei. IKKE forsøk. Gjör det 🙂 Ikke forsøk. Ikke prøv. Ikke ha plan B. Det nytter ikke, for da gir du deg selv muligheten til å skulke unna. Og det hjelper å ta små skritt!

Ja, du har nok rett. Er bare krevende å samle så mye krefter nå når jeg kjenner meg så dårlig og i tillegg er så sliten men jeg burde vel forsøke? 

Anonymkode: 68d53...5d2

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, du har nok rett. Er bare krevende å samle så mye krefter nå når jeg kjenner meg så dårlig og i tillegg er så sliten men jeg burde vel forsøke? 

Nei, du skal jo ikke forsøke 🙂 Du skal gjøre det. Bare ett lite skritt! ETT lite. Det klarer du. Ikke mer. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Nei, du skal jo ikke forsøke 🙂 Du skal gjøre det. Bare ett lite skritt! ETT lite. Det klarer du. Ikke mer. 

Jo, det er vel sant? Skal forsøke ende mindset og tenke at jeg skal og ikke bare forsøke....

AnonymBruker
Kashmir skrev (10 minutter siden):

Ja. Og så oppdaterer du. Det er ansvar 🙂 Du klarer det.

Oppdatere her i tråden hvordan det går og hva jeg har gjort tenkte du? Det kan jeg forsøke å gjøre :) 

Faren min ringte forresten nettopp og han ville komme og tømme boden min som er full av det gamle kjøkkenet og andre ting som skal på søppla så da blir det å hjelpe han fremfor å ligge i sengen under dyna og stenge verden ute (som jeg egentlig hadde planer om i kveld). Så det er vel en bra start kanskje? :)  

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oppdatere her i tråden hvordan det går og hva jeg har gjort tenkte du? Det kan jeg forsøke å gjøre :) 

Faren min ringte forresten nettopp og han ville komme og tømme boden min som er full av det gamle kjøkkenet og andre ting som skal på søppla så da blir det å hjelpe han fremfor å ligge i sengen under dyna og stenge verden ute (som jeg egentlig hadde planer om i kveld). Så det er vel en bra start kanskje? :)  

Ja, oppdater! Det er bra. 

Se der. Det ser bra ut 🙂

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...