Gå til innhold

Noen som IKKE er bipolare men som står på Litium?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er skikkelig feil. USA bruker mindre litium enn Europa, de bruker andre medikament for å behandle det samme 

Anonymkode: 4775e...a70

De tilsetter Litium i vannet. Sjekk dine fakta neste gang. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (4 minutter siden):

«De» setter ikke litium i vannet til alle, nei. Fakta kan jeg, har vært på nok foredrag om den medisinen 

Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om det du skriver stemmer, men det er uansett ikke i nærheten av terapeutiske doser. Det fremstår klart av sammenhengen at TS spør om litium som legemiddel.

Trinity80
Sokk skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om det du skriver stemmer, men det er uansett ikke i nærheten av terapeutiske doser. Det fremstår klart av sammenhengen at TS spør om litium som legemiddel.

Dessverre så stemmer dette Sokk. Her kan man se forekomst i registrerte vannforsyninger:

IMG_9629.thumb.jpeg.c1d8db9d2e5bfc01bf7f80eee1555c43.jpeg

Trinity80 skrev (11 minutter siden):

Dessverre så stemmer dette Sokk. Her kan man se forekomst i registrerte vannforsyninger:

Hvis dette stemmer så er det ganske beskjedne doser da. En vanlig antidepressiv dose Litium er jo (lavt) tresifret antall milligram i døgnet. Her snakker man en tusendel av det 😊

Annonse

Trinity80 skrev (14 minutter siden):

Hele poenget mitt er at det er uten betydning om det stemmer eller ikke. Dette svarer overhodet ikke på TS’ spørsmål.

Men nå får vi avslutte avsporingen. 

Trinity80
ISW skrev (Akkurat nå):

Hvis dette stemmer så er det ganske beskjedne doser da. En vanlig antidepressiv dose Litium er jo (lavt) tresifret antall milligram i døgnet. Her snakker man en tusendel av det 😊

Sa ikke noe om doser 😅 Bare at det er Litium i vannet i USA. Dere som løper avgårde med fakta.

https://www.usgs.gov/news/lithium-us-groundwater

AnonymBruker
Trinity80 skrev (14 minutter siden):

Sa ikke noe om doser 😅 Bare at det er Litium i vannet i USA. Dere som løper avgårde med fakta.

https://www.usgs.gov/news/lithium-us-groundwater

Hvorfor valgte du å kommentere i tråden om du var klar over at dosene i vannet i USA er ikke-terapeutiske og urelevant for sammenhengen, som handle rom effekt av litium som medikament? Tror ikke du skal legge dette feilskjæret på andre enn deg selv (ref. «Dere som løper av gårde med fakta). Og emojien som ler er like uheldig plassert som innspillet. 

Trinity80
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor valgte du å kommentere i tråden om du var klar over at dosene i vannet i USA er ikke-terapeutiske og urelevant for sammenhengen, som handle rom effekt av litium som medikament? Tror ikke du skal legge dette feilskjæret på andre enn deg selv (ref. «Dere som løper av gårde med fakta). Og emojien som ler er like uheldig plassert som innspillet. 

Har vi en dårlig dag i dag? Eller dårlig personlighet rett og slett?

AnonymBruker
Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Har jeg en dårlig personlighet fordi du driter deg ut ned ujevne mellomrom? Topp personlighet her, vurdert av en rekke eminente psykiatere. Feiler min personlighet veldig lite og jeg er svært empatisk. Alt journalført. Likevel er jeg lei av bråkjekkheten din. Takk for meg. 

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke det er AB her som viser flest tegn på verken dårlig dag eller personlighet i denne tråden. Av og til når man tabber seg ut er det best å bare la det ligge, i stedet for å gjøre det verre.

Synd at vi diskuterer dette, for TS hadde et interessant spørsmål (synes jeg i hvert fall). 

Ja, det er flere som bruker litium og som ikke har bipolar diagnose. Vanlig å prøve dersom standard depresjonsbehandling ikke har virket.

Så kan en jo tenke seg at det er noen med flere depresjoner som egentlig har bipolare gener, men som enda ikke har hatt sin første oppoversvingning og dermed ikke fått bipolardiagnosen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...