Gå til innhold

Nidars Stratos eller Freias "Boble"?

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi

I dag fikk jeg et akutt behov for å trøkke i meg noe drit for å trøste meg, og valget falt på Freias "boble". Dette er første gang jeg smaker den, men må si at jeg synes stratos er best! Orket ikke mer enn tre rader av den, så jeg la den bort.

Har du smakt begge typer, og hvilken liker du best? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/485658-nidars-stratos-eller-freias-boble/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vendi skrev (36 minutter siden):

I dag fikk jeg et akutt behov for å trøkke i meg noe drit for å trøste meg, og valget falt på Freias "boble". Dette er første gang jeg smaker den, men må si at jeg synes stratos er best! Orket ikke mer enn tre rader av den, så jeg la den bort.

Har du smakt begge typer, og hvilken liker du best? 

Kjøper konsekvent Nidar da jeg synes de er bedre på det jeg har smakt fra begge leire. :) Boble har jeg ikke smakt da, kommer ikke til å kjøpe den heller da jeg spiser fint lite sjokolade. De gangene jeg kjøper en er det Hobby fra Nidar, den henger jeg ved gitt, samme hvor søt den er. ;) 

Gjest Vendi
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Kjøper konsekvent Nidar da jeg synes de er bedre på det jeg har smakt fra begge leire. :) Boble har jeg ikke smakt da, kommer ikke til å kjøpe den heller da jeg spiser fint lite sjokolade. De gangene jeg kjøper en er det Hobby fra Nidar, den henger jeg ved gitt, samme hvor søt den er. ;) 

Skjønner. Jeg pleier å kjøpe den reine Freia melkesjokolade, den synes jeg er best:)

Vendi skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Jeg pleier å kjøpe den reine Freia melkesjokolade, den synes jeg er best:)

Og jeg synes den er verdens kjedeligste sjokolade! Virkelig en sjokolade jeg aldri kjøper. :D Interessant og morsomt at folk har så forskjellig smak - men også veldig bra, ellers ville det jo blitt veldig kjedelig og ensformig. :) 

Annonse

Gjest Vendi
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Og jeg synes den er verdens kjedeligste sjokolade! Virkelig en sjokolade jeg aldri kjøper. :D Interessant og morsomt at folk har så forskjellig smak - men også veldig bra, ellers ville det jo blitt veldig kjedelig og ensformig. :) 

Helt sant! 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...