Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går da jeg tok zopitin for å sove, sto jeg opp igjen senere og tok en til. Heller ikke da fikk jeg sove. Husker at jeg tok en til. Sovnet til slutt men ble ikke mange timene søvn før jobb. Dagen gikk greit uten å være hverken for gira, for trøtt eller nedfor. Er tydeligvis i en ustabil fase, så det er ikke selvsagt at det går bra. Det slår liksom ut i både den ene og den andre retningen. På matbutikken oppdager jeg at kortet mitt er tomt. Trodde jeg hadde rundt 15000. Viser seg at jeg har overført penger til aksjekontoer, betalt regninger og shoppet på nett. Har en liten reservekonto heldigvis, med et par tusen. Men er det mulig? Er det rent hukommelsestap eller har jeg på en måte vært ruset? Er et halvt år siden jeg var borti lignende men da var det mer destruktivt. Endte med å ta hele pakken som en form for selvskading (går jeg ut fra). Denne gangen har jeg vært mer positivt ladet og "gjort investeringer" istedenfor. Noe annet jeg gjorde var å skrive noe på nett under fullt navn. Handlet heldigvis ikke om outing om psykisk helse. Var del av en diskusjon om et helt annet tema. Litt sånn skrivefeil men ellers ser det tålig ok ut. Fikk positiv rl kommentar på det i dag. Puh. Jeg som aldri tør skrive noe på sosiale medier. 

Noe annet jeg har merket er små rush av glede på dagtid, men også angst. Ja. Har beskrevet noe i en annen post nylig. Synes det er mest inteeressant nå jeg. Klarer ikke undersøke konsentrert men jeg synes det er litt merkelig at man endrer seg sånn, selv om det er i tråd med den nervøse overveldende grunnstemninga. I går ble jeg så urolig at jeg måtte ta noe alkohol på kveld for å roe meg. Men tror det hadde motsatt effekt. Ble vel max 2 enheter eller noe og har ikke alkoholproblemer. Andre som blir ruset og ikke alltid sovner på sovemedisin. Ps. Jeg misbruker det ikke. Første gang jeg ikke sovner på det nå på veldig lenge. 

Anonymkode: f37ec...91d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/485671-h%C3%B8y-p%C3%A5-zopitin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...