Gå til innhold

Hvilket alternativ finnes istedenfor Sobril?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96
erik123 skrev (12 timer siden):

Da er Cipralex en vinner! 

Hm, men jeg leste at ikke alle har gode erfaringer med denne. At hos noen tar kroppen opp for mye og hos andre tar ikke kroppen opp noe av legemiddelet, så ikke alle har god effekt av den? Var en forsker som sa noe om dette. 

Jeg skal selv spørre etter denne om jeg kommer inn på dps. 

snusmumeriken96 skrev (10 timer siden):

Hm, men jeg leste at ikke alle har gode erfaringer med denne. At hos noen tar kroppen opp for mye og hos andre tar ikke kroppen opp noe av legemiddelet, så ikke alle har god effekt av den? Var en forsker som sa noe om dette. 

Jeg skal selv spørre etter denne om jeg kommer inn på dps. 

Den fungerer godt på depresjon, men du blir "flat" i følelseslivet. Ingen oppturer ingen nedturer. 

erik123 skrev (1 time siden):

Den fungerer godt på depresjon, men du blir "flat" i følelseslivet. Ingen oppturer ingen nedturer. 

Du må slutte å påstå at dine erfaringer er allmenngyldige. Man kan bli avflatet, man kan få seksuelle bivirkninger, man kan oppleve vektoppgang. Men flertallet gjør det ikke, jf skjermdumpen fra felleskatalogen jeg la ut tidligere som svar til deg. Jeg har ikke opplevd noen av disse bivirkningene, svogerforskning er uansett kun egnet til å avskrekke dem som kan ha stor nytte av å prøve.

Annonse

adhoc skrev (18 minutter siden):

Du må slutte å påstå at dine erfaringer er allmenngyldige. Man kan bli avflatet, man kan få seksuelle bivirkninger, man kan oppleve vektoppgang. Men flertallet gjør det ikke, jf skjermdumpen fra felleskatalogen jeg la ut tidligere som svar til deg. Jeg har ikke opplevd noen av disse bivirkningene, svogerforskning er uansett kun egnet til å avskrekke dem som kan ha stor nytte av å prøve.

Bra du vet det. Men for meg har alt dette stemt godt. Og det står som bivirkning, 1av10. Seksuell impotens og 10 kg vektoppgang. Det kan du ikke motbevise. Mange har det tøft med Cipralex. 

erik123 skrev (Akkurat nå):

Bra du vet det. Men for meg har alt dette stemt godt. Og det står som bivirkning, 1av10. Seksuell impotens og 10 kg vektoppgang. Det kan du ikke motbevise. Mange har det tøft med Cipralex. 

Prøver naturligvis ikke å motbevise at du har disse bivirkningene. Men for det store flertallet er det ikke sånn 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...