AnonymBruker Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Jeg har tidligere hatt psykoser som har vart i årevis. Jeg har virkelig vært en fare for meg selv og andre pga psykosene da jeg på ekte har trodd at diverse har skadet meg. Jeg fikk aldri noen hjelp den gangen/e. Det er dette som gjør meg så sint nå i ettertid det med at når man ikke har noen foreldre, søsken eller andre pårørende som også da er littegrann ressurssterke så blir man bare overlatt til å seile sin egen sjø og i sin egen psykoseverden, noe som kan pågå i årevis. Fordi for å få hjelp eller bli innlagt nå for tiden så må nesten noen andre legge inn bekymringsmeldinger eller ringe inn til pasientens fastlege eller ringe inn til legevakt/politi med bekymring. Så om man får hjelp handler mye om tilfeldigheter og hvor heldig man er, om man har pårørerende. Det burde ikke være sånn. Men jeg kan forstå at det er sånn. Anonymkode: 80496...fe7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485917-hvis-man-har-psykose-men-ikke-noen-p%C3%A5r%C3%B8rende-s%C3%A5-blir-man-bare-overlatt-til-%C3%A5-seile-sin-egen-sj%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Tok du selv kontakt med helsevesenet og ba om hjelp? Fikk du lagt frem hvor alvorlig det var? Hva fikk du til svar? Anonymkode: e969c...4bd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485917-hvis-man-har-psykose-men-ikke-noen-p%C3%A5r%C3%B8rende-s%C3%A5-blir-man-bare-overlatt-til-%C3%A5-seile-sin-egen-sj%C3%B8/#findComment-4313117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumeriken96 Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har tidligere hatt psykoser som har vart i årevis. Jeg har virkelig vært en fare for meg selv og andre pga psykosene da jeg på ekte har trodd at diverse har skadet meg. Jeg fikk aldri noen hjelp den gangen/e. Det er dette som gjør meg så sint nå i ettertid det med at når man ikke har noen foreldre, søsken eller andre pårørende som også da er littegrann ressurssterke så blir man bare overlatt til å seile sin egen sjø og i sin egen psykoseverden, noe som kan pågå i årevis. Fordi for å få hjelp eller bli innlagt nå for tiden så må nesten noen andre legge inn bekymringsmeldinger eller ringe inn til pasientens fastlege eller ringe inn til legevakt/politi med bekymring. Så om man får hjelp handler mye om tilfeldigheter og hvor heldig man er, om man har pårørerende. Det burde ikke være sånn. Men jeg kan forstå at det er sånn. Anonymkode: 80496...fe7 Har ei vennina hu er innlagt hele tiden, hu legger seg inn selv når hun har psykose. Hun har pårørende men de de er litt spesielle, er hun som oppsøker hjelp selv. Har en god del problemer selv. Har pårørende men er jo jeg som må ta tak i neg selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485917-hvis-man-har-psykose-men-ikke-noen-p%C3%A5r%C3%B8rende-s%C3%A5-blir-man-bare-overlatt-til-%C3%A5-seile-sin-egen-sj%C3%B8/#findComment-4313119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.