AnonymBruker Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Jeg blir bare dårligere og dårligere og det er ikke noe hjelp å få. Det er ikke bare å gå til fastlegen når man har blitt gammel og bokstavelig talt gitt opp av psykiatrien bare fordi "du har jo ikke blitt bedre av hjelpen du har fått tidligere så derfor gir vi deg isteden ingen hjelp" er jo ikke alle som blir helt bra noen gang da, men de kunne hjulpet meg i dårlige perioder og komme ut av periodene sånn at jeg ikke forfaller enda mer selvom jeg tror ikke man kan forfalle så mye mer. Jeg er redd for meg selv og hva jeg kan finne på. Jeg gjorde også noe veldig dumt for en stund siden der jeg ranet en butikk og flere andre dårlige ting som jeg bare tenker hva er det som skjer hva driver jeg med. Dere trenger ikke skrive noe stygt for jeg vet det er slemt gjort. Jeg er ikke meg selv og er så forvirret. Sånn bokstavelig forvirret i hodet at alt er blurry og jeg forstår ikke hva som er ekte. Det har vært sånn veldig lenge. Jeg gjør så mye dumt og skadelig jeg skjønner ikke hva som har skjedd med meg. Det beste hadde vært om jeg ble kvitt den forvirringen i hodet som gjør meg så rar i hodet og kroppen. Jeg har en dårlig fastlege som ikke kan noen ting og det er meningsløst å bytte. Anonymkode: f29aa...075 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485950-jeg-er-s%C3%A5-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Meld deg selv ti politier da vel. Kanskje blir du henvist til en sikkerhetsavdeling ? Ville der vert noe?😇 Anonymkode: d246d...d96 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485950-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4313354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir bare dårligere og dårligere og det er ikke noe hjelp å få. Det er ikke bare å gå til fastlegen når man har blitt gammel og bokstavelig talt gitt opp av psykiatrien bare fordi "du har jo ikke blitt bedre av hjelpen du har fått tidligere så derfor gir vi deg isteden ingen hjelp" er jo ikke alle som blir helt bra noen gang da, men de kunne hjulpet meg i dårlige perioder og komme ut av periodene sånn at jeg ikke forfaller enda mer selvom jeg tror ikke man kan forfalle så mye mer. Jeg er redd for meg selv og hva jeg kan finne på. Jeg gjorde også noe veldig dumt for en stund siden der jeg ranet en butikk og flere andre dårlige ting som jeg bare tenker hva er det som skjer hva driver jeg med. Dere trenger ikke skrive noe stygt for jeg vet det er slemt gjort. Jeg er ikke meg selv og er så forvirret. Sånn bokstavelig forvirret i hodet at alt er blurry og jeg forstår ikke hva som er ekte. Det har vært sånn veldig lenge. Jeg gjør så mye dumt og skadelig jeg skjønner ikke hva som har skjedd med meg. Det beste hadde vært om jeg ble kvitt den forvirringen i hodet som gjør meg så rar i hodet og kroppen. Jeg har en dårlig fastlege som ikke kan noen ting og det er meningsløst å bytte. Anonymkode: f29aa...075 Hvorfor er det meningsløst å bytte fastlege? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485950-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4313358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokk Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en dårlig fastlege som ikke kan noen ting og det er meningsløst å bytte. Du trenger hjelp. Gå til den dårlige fastlegen, ring evt legekontoret og spør om en vikarlege eller om du kan få treffe noen andre, gå inn på Helsenorge og bytt fastlege. Det er hjelp å få. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485950-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4313379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg blir bare dårligere og dårligere og det er ikke noe hjelp å få. Det er ikke bare å gå til fastlegen når man har blitt gammel og bokstavelig talt gitt opp av psykiatrien bare fordi "du har jo ikke blitt bedre av hjelpen du har fått tidligere så derfor gir vi deg isteden ingen hjelp" er jo ikke alle som blir helt bra noen gang da, men de kunne hjulpet meg i dårlige perioder og komme ut av periodene sånn at jeg ikke forfaller enda mer selvom jeg tror ikke man kan forfalle så mye mer. Jeg er redd for meg selv og hva jeg kan finne på. Jeg gjorde også noe veldig dumt for en stund siden der jeg ranet en butikk og flere andre dårlige ting som jeg bare tenker hva er det som skjer hva driver jeg med. Dere trenger ikke skrive noe stygt for jeg vet det er slemt gjort. Jeg er ikke meg selv og er så forvirret. Sånn bokstavelig forvirret i hodet at alt er blurry og jeg forstår ikke hva som er ekte. Det har vært sånn veldig lenge. Jeg gjør så mye dumt og skadelig jeg skjønner ikke hva som har skjedd med meg. Det beste hadde vært om jeg ble kvitt den forvirringen i hodet som gjør meg så rar i hodet og kroppen. Jeg har en dårlig fastlege som ikke kan noen ting og det er meningsløst å bytte. Anonymkode: f29aa...075 Det er ikke meningsløst å bytte fastlege. Anonymkode: 02a01...6ad 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485950-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4313383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg blir bare dårligere og dårligere og det er ikke noe hjelp å få. Det er ikke bare å gå til fastlegen når man har blitt gammel og bokstavelig talt gitt opp av psykiatrien bare fordi "du har jo ikke blitt bedre av hjelpen du har fått tidligere så derfor gir vi deg isteden ingen hjelp" er jo ikke alle som blir helt bra noen gang da, men de kunne hjulpet meg i dårlige perioder og komme ut av periodene sånn at jeg ikke forfaller enda mer selvom jeg tror ikke man kan forfalle så mye mer. Jeg er redd for meg selv og hva jeg kan finne på. Jeg gjorde også noe veldig dumt for en stund siden der jeg ranet en butikk og flere andre dårlige ting som jeg bare tenker hva er det som skjer hva driver jeg med. Dere trenger ikke skrive noe stygt for jeg vet det er slemt gjort. Jeg er ikke meg selv og er så forvirret. Sånn bokstavelig forvirret i hodet at alt er blurry og jeg forstår ikke hva som er ekte. Det har vært sånn veldig lenge. Jeg gjør så mye dumt og skadelig jeg skjønner ikke hva som har skjedd med meg. Det beste hadde vært om jeg ble kvitt den forvirringen i hodet som gjør meg så rar i hodet og kroppen. Jeg har en dårlig fastlege som ikke kan noen ting og det er meningsløst å bytte. Anonymkode: f29aa...075 Hva mener du med at du ranet en butikk? Stjal/nasket du noe, eller truet du deg til noe med våpen? Anonymkode: 35565...96a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/485950-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4313568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.