Gå til innhold

Hvordan fylle opp gjøremål på en vanskelig dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt det vanskelig i det siste og forsøker bruke kriseplanen som jeg har aktivt. Der står ting som gå tur, høre på musikk, husarbeid, trening, ringe foreldrene mine for å snakke om vanlige ting og en del punkter til.

Jeg sliter med at 1) Jeg orker lite og blir fort sliten og 2) Ting tar jo veldig kort tid så mye av dagen blir tom, dvs jeg bare blir liggende i sengen eller surrer rundt urolig uten å få gjort noe... Sånn som i  dag skulle behandler hjelpe meg å skrive en plan for i dag og satt opp bare spise måltider og brette klær, men det tar jo maks 10 minutter... hva med resten av dagen? Noen tips til hvordan løse dette?

Anonymkode: 31986...0d3

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sett opp flere gjøremål i løpet av en dag, men ta hyppige pauser. Hvis du f.eks klarer å gjøre noe i ti minutter, så gjør du det. Når du kjenner du begynner å bli sliten, eller kanskje helst litt før det, ta en pause selv om du ikke er ferdig med gjøremålet. Også fortsetter du ti minutter til etter pausen osv. 

Anonymkode: e7f85...25d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...