Gå til innhold

Kjenner du på at du repeterer deg mye i terapien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, snakket nettopp med behandler om det i dag faktisk. At jeg bare snakker i loop... hehe 😕 

Anonymkode: 5041b...9b5

Takk for svar! Hva sier behandler til det og hva gjør hun for å hjelpe deg ut av looper?

Anonymkode: f472e...0d4

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jaa! Jeg er fanga i en jævlig loop. Og det er jo problemet. Hadde det ikke vært slik hadde jeg klart meg fint.

Men huet er helt låst og surrete og evner ikke å tenke klart

Anonymkode: 536cb...c9a

Kjenner det på samme måte. Hva sier behandleren din til det? Føler du at behandler klarer å hjelpe deg ut av loopen?

AnonymBruker

Ja det går bare i det samme derfor så følte jeg det var et tegn på at jeg egentlig var ferdigbehandlet. Det er ikke mer nytt å snakke om. Avsluttet og lot noen andre som ville ha mer nytte av det få plassen. 

Anonymkode: ce1ec...ef2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det går bare i det samme derfor så følte jeg det var et tegn på at jeg egentlig var ferdigbehandlet. Det er ikke mer nytt å snakke om. Avsluttet og lot noen andre som ville ha mer nytte av det få plassen. 

Anonymkode: ce1ec...ef2

Jeg forstår tankegangen din, men jeg er fremdeles syk. Tenker at det betyr at jeg trenger hjelp til å komme videre eller trenger det ikke å bety det?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjenner det på samme måte. Hva sier behandleren din til det? Føler du at behandler klarer å hjelpe deg ut av loopen?

På ingen måte 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

På ingen måte at den hjelper deg ut loopen? Hvilke følelser sitter du igjen med etter terapitimen?

Føler meg ikke forstått. Stressa. Utslitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...