Sokk Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Jeg trapper ned quetiapin gradvis. Jeg har brukt den for søvn og målet er å ikke bruke den fast, kun ved behov (pga sløvhet om kvelden og om morgenen). Jeg tar nå ca 1/3 av en 25 mg tablett og sover greit på det. Hvis jeg ikke tar det sover jeg 4 timer. Jeg trodde at det trolig ikke var noe særlig effekt av medisinen på denne dosen, så det ikke ville utgjøre noen forskjell om jeg tar bittelitt eller ingenting. Men i virkeligheten har det vært forskjell (3 netter testet uten). Er det bare placebo-effekt av medisinen på denne dosen? (Det jeg har mest lyst til å høre). Finnes det i så fall noen tips til hvordan jeg kan «lure» meg selv til å sove uten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486011-kan-virkelig-8-9-mg-quetiapin-p%C3%A5virke-s%C3%B8vnen-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Sokk skrev (11 minutter siden): Jeg trapper ned quetiapin gradvis. Jeg har brukt den for søvn og målet er å ikke bruke den fast, kun ved behov (pga sløvhet om kvelden og om morgenen). Jeg tar nå ca 1/3 av en 25 mg tablett og sover greit på det. Hvis jeg ikke tar det sover jeg 4 timer. Jeg trodde at det trolig ikke var noe særlig effekt av medisinen på denne dosen, så det ikke ville utgjøre noen forskjell om jeg tar bittelitt eller ingenting. Men i virkeligheten har det vært forskjell (3 netter testet uten). Er det bare placebo-effekt av medisinen på denne dosen? (Det jeg har mest lyst til å høre). Finnes det i så fall noen tips til hvordan jeg kan «lure» meg selv til å sove uten? Ta bare en bitteliten flik da😂 Anonymkode: 474c4...a23 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486011-kan-virkelig-8-9-mg-quetiapin-p%C3%A5virke-s%C3%B8vnen-min/#findComment-4313728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.