Gå til innhold

Hvordan slutte å skrive her inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i flere år skrevet anonymt egentlig ganske detaljert om det jeg strever med og søkt råd om forskjellig relatert til dette. Jeg tror at hvis jeg hadde skrevet under brukernavn hadde jeg blitt gjenkjent for lengst. Forumet har hjulpet meg mye men nå ønsker jeg av diverse grunner å skrive om meg og mitt her inne. 

Hvordan tenker dere jeg kan klare å slutte å skrive her inne? Har blitt så vandt til det nå at man blir litt rådløs når man skal søke råd bare hos seg selv da... hehe..

Anonymkode: a681c...80c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486033-hvordan-slutte-%C3%A5-skrive-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har rådene hjulpet deg? Hvis du fortsatt trenger hjelp eller fortsatt føler behov for å spørre ofte, så kan jo det være tegn på at du ikke får den hjelpen du trenger her inne.

Har du tatt kontakt med fastlegen? Kan det være du trenger behandler/medisiner? 

Anonymkode: 1ffa0...c81

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har i flere år skrevet anonymt egentlig ganske detaljert om det jeg strever med og søkt råd om forskjellig relatert til dette. Jeg tror at hvis jeg hadde skrevet under brukernavn hadde jeg blitt gjenkjent for lengst. Forumet har hjulpet meg mye men nå ønsker jeg av diverse grunner å skrive om meg og mitt her inne. 

Hvordan tenker dere jeg kan klare å slutte å skrive her inne? Har blitt så vandt til det nå at man blir litt rådløs når man skal søke råd bare hos seg selv da... hehe..

Du slutter å skrive innlegg og du slutter å svare på andres innlegg. Vips, så har du klart det.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du skriver jo anonymt, hvorfor er det da en big deal om du fortsetter å skrive eller ikke? 

Anonymkode: f1503...7f9

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvordan tenker dere jeg kan klare å slutte å skrive her inne? 

Det som har hjulpet meg et par ganger er å be admin om hjelp til å utestenge meg, f.eks for en uke. I løpet av den tida brytes vanen/uvanen (alt ettersom man ser det) litt, sånn at man må finne på andre ting. 

En kanskje rar sammenligning: Vi har en katt som har katteluke med chiplås. I lengre tid har den vært defekt sånn at andre katter har klart å komme seg inn. Spesielt én katt. Den kom inn og spiste og sov her, og "lystret" ikke da vi prøvde å hindre den. Til slutt fikk jeg tatt meg sammen og bestilte og monterte ny katteluke. Registrerte den på nytt på vår katt sånn at det bare er den som kan komme seg inn. Den andre katten kommer til stengt dør. I løpet av den korte tida har den lært at den ikke lenger kommer inn (den har prøvd), og ser derfor ut til å ha funnet på andre ting å gjøre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...