Gå til innhold

Føler meg alene og har det tøft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

35

• Glitter

18

• Everybody

3

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Det er fryktelig travelt her så bortsett fra en daglig butikktur så sitter jeg her for meg selv. Avdelingen er full.

Så trist å høre. Da blir det jo mest oppbevaring? Har du i det minste samtale med behandler jevnlig?

Anonymkode: 85737...bce

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så trist å høre. Da blir det jo mest oppbevaring? Har du i det minste samtale med behandler jevnlig?

Har samtale nr 2 nå snart. Det har ikke kommet til behandling ennå. Tror kanskje han tar meg av tvang i dag og vil samtidig øke medisiner. Men jeg vil egentlig hjem. 

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Har samtale nr 2 nå snart. Det har ikke kommet til behandling ennå. Tror kanskje han tar meg av tvang i dag og vil samtidig øke medisiner. Men jeg vil egentlig hjem. 

Skjønner at du vil hjem, men prøv å tenk at det beste er at du blir frisk/bedre❤️

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er tålmodig. Lykke til i møte!

Han sa foreløpig nei, men at det er ikke utelukket hvis jeg ikke blir bedre. Han valgte å holde meg igjen på videre tvangsparagraf. Kjenner jeg kveles. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Han sa foreløpig nei, men at det er ikke utelukket hvis jeg ikke blir bedre. Han valgte å holde meg igjen på videre tvangsparagraf. Kjenner jeg kveles. 

Jeg er glad for at du er der du er så du er trygg. Kan kjenne igjen følelsen fra tidligere innleggelser hvor jeg har følt meg kvalt. Vil oppfordre deg sterkt til å gå korte, små turer for å få brukt kroppen litt. Det hjalp meg.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er glad for at du er der du er så du er trygg. Kan kjenne igjen følelsen fra tidligere innleggelser hvor jeg har følt meg kvalt. Vil oppfordre deg sterkt til å gå korte, små turer for å få brukt kroppen litt. Det hjalp meg.

Ja burde gått litt mer. Har gått én tur på ti dager. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ha det som et mål for dagen? Håper du også får god samtale med kontakten din for dagen?

Jo, men er så mange unge og fremmede som jobber her nå. Jeg deler ikke selvmordstanker med 23 år gamle jenter. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (17 minutter siden):

Jo, men er så mange unge og fremmede som jobber her nå. Jeg deler ikke selvmordstanker med 23 år gamle jenter. 

Det ville ikke jeg heller ha gjort. Jeg valgte meg ut de jeg var mest trygg på. De kunne jeg dele det tyngste med.

AnonymBruker
Glitter skrev (23 minutter siden):

Ja, det er det jeg gjør.

Det er naturlig, tenker jeg. Jeg har kun vært innlagt på DPS aldri på sykehus. Høres travlere ut på sykehus. Kan det stemme? At man er sykere på psyk.sykehus enn på DPS? Eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...