Gå til innhold

Føler meg alene og har det tøft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

35

• Glitter

18

• Everybody

3

AnonymBruker
Glitter skrev (12 minutter siden):

Vil ikke fortelle enhver jeg har som kontakt hva jeg sliter med. 

Kan jeg spørre hva du fokuserer innholdet i samtalene på? Noen sa til meg at man ikke skulle bli i det vonde. Men man må vel kunne sette ord på det som er vondt også?

Anonymkode: 85737...bce

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Det er forståelig. Jeg hadde et team da jeg var innlagt på DPS. Har du også det?

Ja har et team, men er ikke alltid jeg har de som kontakt likevel. Har veldig ofte ekstravakter har jeg lagt merke til. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre hva du fokuserer innholdet i samtalene på? Noen sa til meg at man ikke skulle bli i det vonde. Men man må vel kunne sette ord på det som er vondt også?

Jeg setter ord på det til enkelte av kontaktene. Vil ikke fortelle om det her. Også snakker vi om helt andre ting.

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg setter ord på det til enkelte av kontaktene. Vil ikke fortelle om det her. Også snakker vi om helt andre ting.

Jeg skjønner. Jeg mente at jeg lurte på om du sier at du har det vondt eller om du fokuserer på hvordan du kan få det bedre. Men det er privat. 

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner. Jeg mente at jeg lurte på om du sier at du har det vondt eller om du fokuserer på hvordan du kan få det bedre. Men det er privat. 

Det ene utelukker ikke det andre. Når det er sagt så er det vanskelig å se for seg hvordan det kan bli bedre.

AnonymBruker
Glitter skrev (16 minutter siden):

Det ene utelukker ikke det andre. Når det er sagt så er det vanskelig å se for seg hvordan det kan bli bedre.

Den ene utelukker ikke det andre. Jeg er også deprimert så jeg deler håpløsheten med deg dessverre. "Alle" sier at det blir bedre, men når?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Den ene utelukker ikke det andre. Jeg er også deprimert så jeg deler håpløsheten med deg dessverre. "Alle" sier at det blir bedre, men når?

Kanskje det var feil av meg å skrive det når du også er langt nede. Det SKAL bli bedre💚

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det blir alltid bedre. Men det blir også alltid dårlig igjen. Det er derfor jeg har gitt sånn opp. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kanskje det var feil av meg å skrive det når du også er langt nede. Det SKAL bli bedre💚

Neida det var ikke feil. :)

AnonymBruker
Glitter skrev (På 30.8.2024 den 12.52):

Han sa foreløpig nei, men at det er ikke utelukket hvis jeg ikke blir bedre. Han valgte å holde meg igjen på videre tvangsparagraf. Kjenner jeg kveles. 

Har foreldrene dine en finger med i dette med at du fortsatt må være på tvang eller ble satt på tvang? 

Anonymkode: b8891...48b

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har foreldrene dine en finger med i dette med at du fortsatt må være på tvang eller ble satt på tvang? 

Anonymkode: b8891...48b

Nei de har ingenting med det å gjøre. Eneste kommunikasjon de har hatt med overlegen var å bli lovpålagt informert om tvangen og deres rettigheter rundt det. 

Hvorfor lurer du det?

Endret av Glitter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...