Gå til innhold

Hvordan unngå sende dumme meldinger pga man er så dårlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ganske frynsete og psykisk dårlig nå og flere ganger tidligere når  jeg har vært i tilsvarende situasjon så har jeg skrevet dumme sms til folk. Ett eksempel var at jeg skrev en lang "unnskyld" melding til min sjef kl 03:00 på natten. Husker ikke innholdet eller hva han svarte for jeg har også en tendens til å få blackout og ikke huske mine dårlige perioder + sms ble vekk. Jeg husker ikke hva som skjedde på jobb de dagene forut unnskyld meldingen men jeg var helt utenfor, så min tanke var at jeg har gjort noe virkelig galt og jeg var overbevist om at en kollega som sluttet var det min feil.... og sikkert en del annet også... Men jeg aner ikke hvorvidt det stemmer eller ikke. 

Men til poenget: Hva kan jeg gjøre for å unngå  å sende sånne type meldinger til folk? Må jo å ha mobilen fo å kunne kontake familie + akutt psykisk helse

Anonymkode: 8919e...aad

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er rus involvert siden du får black out og ikke husker noe og sender sms kl 3 på natten?

Anonymkode: a0f8b...aa6

Nei, ikke rus, men muli psykose? Elle bae a de e fo mye fo hjenen å akle? Beklae dåli eks, asauee mi funerrer ikke allid...

AnonymBruker

Tenk gjennom hva du gjør før du gjør det. Ikke har mobilen lett tilgjengelig når du er så dårlig. Avled deg med andre ting - gå tur, prate i mobilen med venner/familie (og så legge den bort etterpå), se TV-serie... 

Anonymkode: 27a1a...7aa

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, ikke rus, men muli psykose? Elle bae a de e fo mye fo hjenen å akle? Beklae dåli eks, asauee mi funerrer ikke allid...

Tastaturet på pcen fungerer ikke alltid, så beklager rotete svar (skriver fra mobil nå men det er litt knotete). Det skulle stå: Ikke rus, men mulig psykose for det var derfor jeg ble innlagt eller at det bare ble for mye for hjernen å takle?

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenk gjennom hva du gjør før du gjør det. Ikke har mobilen lett tilgjengelig når du er så dårlig. Avled deg med andre ting - gå tur, prate i mobilen med venner/familie (og så legge den bort etterpå), se TV-serie... 

Det er som fornuften blir helt vekke av og til når det skjer dessverre... Ellers gode avledningsmanøver 

AnonymBruker

Det er som fornuften blir helt vekke av og til når det skjer dessverre... Ellers gode avledningsmanøver 

Det er derfor du må stoppe og tenke før du gjør det.

Går du til behandling? Har du spurt behandler om verktøy for å takle dårlige perioder?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er derfor du må stoppe og tenke før du gjør det.

Går du til behandling? Har du spurt behandler om verktøy for å takle dårlige perioder?

Går i behandling men behandler har ferie i 2 uker nå. Har kontakt med Akutt da. Men er vanskelig med nye mennesker jeg ikke kjenner nå....

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går i behandling men behandler har ferie i 2 uker nå. Har kontakt med Akutt da. Men er vanskelig med nye mennesker jeg ikke kjenner nå....

Hvilke verktøy har behandler gitt deg for slike situasjoner?

AnonymBruker

Hvilke verktøy har behandler gitt deg for slike situasjoner?

Han sa bare jeg måtte kontakte fastlegen hvis det var noe og det har jeg jo gjort, ble da satt i kontakt med Akutt psyk. Har bare gått dit 3 ganger. Men har gått lengre i behandling hos andre da men ikke fått noen råd ift dette siden det er lenge siden det var aktuelt dette som jeg nevner i tråden og psykose osv så har ikke fått råd ift dette men heller andre type ting jeg har slitt med...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han sa bare jeg måtte kontakte fastlegen hvis det var noe og det har jeg jo gjort, ble da satt i kontakt med Akutt psyk. Har bare gått dit 3 ganger. Men har gått lengre i behandling hos andre da men ikke fått noen råd ift dette siden det er lenge siden det var aktuelt dette som jeg nevner i tråden og psykose osv så har ikke fått råd ift dette men heller andre type ting jeg har slitt med...

Da bør du ta det opp neste gang dere møtes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...