Gå til innhold

Er man sykere om man er innlagt på psyk.sykehus Vs DPS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke hva du mener? På ekte.

Anonymkode: 3a9c8...996

Det jeg tror (uten å vite det) at Nachnoo mener, er at forumet for tiden oversvømmes av en del spørsmål uten noen terapeutisk verdi, som gjerne framstår som "innskytelser" av noe en kan lure på, som ikke har en veldig stor betydning for vedkommende.

Noen tilstander kan være mer komplisert enn andre å behandle eller kreve spesiell ekspertise. Det vil sikkert gjenspeile hvor man blir henvist til, ikke nødvendigvis graden av "sykhet" vedkommende har.

AnonymBruker
nachnoo skrev (16 minutter siden):

Hva har vi gjort feil som får alle disse spørsmålene av denne typen?

Spørsmål og tanker leder til nye spørsmål om alle mulige ting som folk grubler på. 

Anonymkode: c1d9a...3d7

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørsmål og tanker leder til nye spørsmål om alle mulige ting som folk grubler på. 

Mange svar kan en finne selv om en tenker seg litt om før en kaster seg over tastene. 

Annonse

AnonymBruker
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Mange svar kan en finne selv om en tenker seg litt om før en kaster seg over tastene. 

Ja, det er ikke meg som stiller disse spørsmålene. Men du svarer på dem.

Det varierer. Kan være akutt, i påvente av ledig plass på DPS, alvorlig sinnslidelse, tvang eller bare vurdering pga manglende kapasitet andre steder. Kan være mange årsaker til at man blir innlagt på psykiatrisk sykehus istedenfor DPS. Har vært innlagt 2 ganger akutt og begge ganger ble jeg innlagt på psykiatrisk sykehus før jeg ble overført til DPS etter kort tid. Slik er rutinene her ved akutte tilfeller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...