Gå til innhold

Rar problemstilling jeg vet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen ganger ser jeg med misunnelse på de med downs syndrom på tiktok og skulle ønske jeg hadde downs syndrom selv fordi jeg tenker de får så mye omsorg og hjelp til alt mulig jeg kunne også ønske jeg hadde noen som hjalp meg med nattastell og hjalp meg i senga. Eller behandlet meg som et barn. Jeg er voksen, men er 20år og bor for meg selv og har mye traumer fra barndommen så har mye diagnoser sånne traumediagnoser. Reaktiv tilknytning forstyrrelse og dissosiasjon. 

Anonymkode: fa400...177

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486155-rar-problemstilling-jeg-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Noen ganger ser jeg med misunnelse på de med downs syndrom på tiktok og skulle ønske jeg hadde downs syndrom selv fordi jeg tenker de får så mye omsorg og hjelp til alt mulig jeg kunne også ønske jeg hadde noen som hjalp meg med nattastell og hjalp meg i senga. Eller behandlet meg som et barn. Jeg er voksen, men er 20år og bor for meg selv og har mye traumer fra barndommen så har mye diagnoser sånne traumediagnoser. Reaktiv tilknytning forstyrrelse og dissosiasjon. 

Det er naturlig ar du ønsker deg omsorgen du ikke fikk som barn. Har du behandler?

Anonymkode: 4840e...cd8

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, du skulle ønske at du ble sett av dine omsorgspersoner. Det er et helt grunnleggende behov vi alle mennesker har.

Jeg håper du får god hjelp mot dissosiasjon og relasjons/tilknytningsvanskene dine i dag. Det er mulig å få det bedre...

Det er viktig å holde fast ved. Jeg håper du har funnet terapeut som kan hjelpe deg.

Endret av Eva Sofie
AnonymBruker

20 år ja. Du vokser deg nok ut av det. Du må bli voksen en gang du også. Bli selvstendig og delta i samfunnet. Du kan ikke lulle deg inn i at du er et lite barn, psykisk utviklingshemmet, eller kunne ønske du var det. Gro opp! Ta ansvar! Du er 20 år, skjerp deg! 

Anonymkode: e67e0...f7f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

20 år ja. Du vokser deg nok ut av det. Du må bli voksen en gang du også. Bli selvstendig og delta i samfunnet. Du kan ikke lulle deg inn i at du er et lite barn, psykisk utviklingshemmet, eller kunne ønske du var det. Gro opp! Ta ansvar! Du er 20 år, skjerp deg! 

HI; se bort ifra posten til vedkommende ovenfor. Du er verdifull❤️

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

HI; se bort ifra posten til vedkommende ovenfor. Du er verdifull❤️

Hva sier "Gro opp" og "Skjerp deg" om verdifullhet ? Ts er selvfølgelig verdifull som alle andre, men noen ganger trenger man et spark bak for å få til en endring! 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...