Gå til innhold

Kan man kjøpe seg selv smokk som voksen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det helt tullete å kjøpe seg selv smokk å bruke som voksen? Eventuelt hva kan man kjøpe eller gjøre for å gi seg selv trygghet og omsorg? Jeg har alltid hatt senga fullt av bamser helt siden jeg var liten og har det fortsatt. Føler meg liksom tryggere da og klarer ikke sove uten. Er dette en traumeting? 

Anonymkode: 099f3...364

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det helt tullete å kjøpe seg selv smokk å bruke som voksen? Eventuelt hva kan man kjøpe eller gjøre for å gi seg selv trygghet og omsorg? Jeg har alltid hatt senga fullt av bamser helt siden jeg var liten og har det fortsatt. Føler meg liksom tryggere da og klarer ikke sove uten. Er dette en traumeting? 

Ihvertfall er det ganske så psykt. 

Anonymkode: 5c70b...4d5

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har kaninen. Det er en bamse. Har hatt den hos foreldrene mine i alle å men nå har jeg den i senga mi.

Annonse

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (10 timer siden):

Jeg har kaninen. Det er en bamse. Har hatt den hos foreldrene mine i alle å men nå har jeg den i senga mi.

Er det en ekte kanin? 

Martine skrev (10 timer siden):

Har du prøvd vektdyne? Mange opplever at det er beroligende og gir trygghet. 

Nei takk for forslag

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du kan kjøpe smokk. Men hva med å prøve beroligende musikk eller lydbok istedenfor?

Anonymkode: 05786...402

Hva slags musikk er beroligende? Mener du bølgeskvulp og slik? Jeg blir bare mer urolig av det. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ihvertfall er det ganske så psykt. 

Anonymkode: 5c70b...4d5

Jeg tenkte kjøpe smokk uansett å se. Men gruer meg till å kjøpe fordi de kanskje ser stygt på meg. 

Den forsvunne diamanten skrev (12 timer siden):

Kan jo være traumer fra barndommen. Det er i alle fall bedre en å skade seg selv. Men kan gi skjevheter i tenna.

Jeg er jo alt ferdig utvokst så tror ikke det skader tenna. 

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Er det en ekte kanin? 

Nei takk for forslag

Hva slags musikk er beroligende? Mener du bølgeskvulp og slik? Jeg blir bare mer urolig av det. 

Jeg tenkte kjøpe smokk uansett å se. Men gruer meg till å kjøpe fordi de kanskje ser stygt på meg. 

Jeg er jo alt ferdig utvokst så tror ikke det skader tenna. 

Hvorfor skulle de se stygt på deg? De kan jo ikke vite at den er til deg selv. 

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Hæ til hva? Spørsmålet gjaldt å kjøpe smokk til seg selv. 

Jeg tipper at @snusmumeriken96 siterte feil innlegg. Det var et svar til ts sitt spørsmål om kaninen. 

Anonymkode: 579f4...5ad

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...