Sokk Skrevet 1. september 2024 Skrevet 1. september 2024 Nei, finnes det? Men man betalte jo for tv3 etc tidligere og der var det jo masse reklame. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 Skrevet 1. september 2024 Gjorde det faktisk med disney+ i sommer. Foretrekker så klart uten, men hadde ikke økonomi til det. Anonymkode: 5584f...848 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. september 2024 Skrevet 1. september 2024 Nei, er allergisk mot reklame. 0 Siter
knas Skrevet 1. september 2024 Skrevet 1. september 2024 Skjer ikke. Er også allergisk mot reklame. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 1. september 2024 Forfatter Skrevet 1. september 2024 Sokk skrev (1 time siden): Nei, finnes det? Men man betalte jo for tv3 etc tidligere og der var det jo masse reklame. Ja det finnes og kommer til å bli vanligere. Feks kommer det til Netflix. De vil også fortsette selge uten reklame, men det vil koste mer. 0 Siter
knas Skrevet 2. september 2024 Skrevet 2. september 2024 Worriesome Plenty 2 skrev (8 timer siden): Ja det finnes og kommer til å bli vanligere. Feks kommer det til Netflix. De vil også fortsette selge uten reklame, men det vil koste mer. Da blir det å avslutte abonnement. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 2. september 2024 Skrevet 2. september 2024 Nei. Det eneste jeg ser på som har reklamer først er youtube, og selv der blir jeg helt gæren i huet. Enten så betaler jeg mer for å slippe å få det opp, eller så avslutter jeg abonnementet. 0 Siter
knas Skrevet 2. september 2024 Skrevet 2. september 2024 hattifnattus skrev (40 minutter siden): Nei. Det eneste jeg ser på som har reklamer først er youtube, og selv der blir jeg helt gæren i huet. Enten så betaler jeg mer for å slippe å få det opp, eller så avslutter jeg abonnementet. Jeg bruker YouTube såpass mye at jeg begynte å betale for det. 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. september 2024 Skrevet 2. september 2024 knas skrev (43 minutter siden): Jeg bruker YouTube såpass mye at jeg begynte å betale for det. Jeg også. Orket ikke mer. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2. september 2024 Skrevet 2. september 2024 For meg er mye av poenget med betaling å SLIPPE den forbaskede reklamen. Ergo er svaret et rungende nei. 1 Siter
hattifnattus Skrevet 2. september 2024 Skrevet 2. september 2024 knas skrev (2 timer siden): Jeg bruker YouTube såpass mye at jeg begynte å betale for det. Jeg merker jeg er nær på å gjøre det samme. 1 Siter
Dorthe Skrevet 2. september 2024 Skrevet 2. september 2024 Jeg har TV2play med reklame og gidder ikke å betale for å få uten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.