Gå til innhold

Hvordan har dagen din vært? Og hva har du gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har nettopp hentet barna på fritidsaktiviteter, vært på jobb, trening. Nå blir det sen middag. Har schizofreni. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har vært på trening, jobb og i behandling på DPS. Er deprimert og har angst så er nedfor, men har hatt verre dager. 

Anonymkode: 00890...66c

Hva trener du? 

Anonymkode: 81fb8...fe9

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har nettopp hentet barna på fritidsaktiviteter, vært på jobb, trening. Nå blir det sen middag. Har schizofreni. 

Hva trener du? 

Anonymkode: 81fb8...fe9

Jeg trener styrke og kondisjon☺️

AnonymBruker
Martine skrev (2 minutter siden):

Jeg har hatt bedre dager. Har sterke smerter og fått beskjed fra lege om å ta det med ro så har lagt i senga i hele dag. Har sovet mye da pga smertestillende som gjør meg trøtt. 

Hva kommer smertene av? God bedring!

Annonse

Gjest Vendi

Det jeg vil trekke fram fra dagen i dag er at jeg var en tur hos faren min og sa farvel til min firbeinte bror (hund). Han ble avlivet i dag fordi han var veldig gammel og syk 😢 

Ellers har det vært en dag som er blitt vanlig for meg i det siste, uten at jeg vil gå i detaljer på det.

Endret av Vendi
Vendi skrev (5 minutter siden):

Det jeg vil trekke fram fra dagen i dag er at jeg var en tur hos faren min og sa farvel til min firbeinte bror (hund). Han ble avlivet i dag fordi han var veldig gammel og syk 😢 

Ellers har det vært en dag som er blitt vanlig for meg i det siste, uten at jeg vil gå i detaljer på det.

❤️ 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (26 minutter siden):

Dagen har vært litt dritt i dag. Lite energi og ganske uvel. MEN ny dag, nye nederlag i morgen 😅 Heldigvis har døgnet 24 timer 👏

Ah, kjipt! Håper du får en bedre dag i morgen. Hi

AnonymBruker
Vendi skrev (14 minutter siden):

Trist med hunden💔💙hi

Annonse

påskelilje

Jeg var på jobb, men sluttet litt tidlig fordi jeg skulle hjem og male huset (meldt regn i morgen). Malte i 2,5 time, ble ferdig med det jeg hadde tenkt.

Fikk så besøk av ei venninne som jeg ikke har truffet på et halvt år.

Etter det snakket jeg med sønn og datter på messenger (samtidig) 🥰

I kveld har jeg letet i alle skuffer, jakker og vesker etter en bilnøkkel som er borte. Uten hell 😳 Noen som har forslag til hvor den kan være? Det var enten jeg eller dattera som hadde den sist.... 🙃

påskelilje
Vendi skrev (1 time siden):

Ååååå 💚 trist med hunden!

Vendi skrev (7 timer siden):

Det er så trist og vondt å miste et så nært og kjært familiemedlem. Føler med deg ❤️🐕‍🦺🐾

Endret av Emoji
AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Ingenting spesielt med dagen i går. Var på kjøretur, spiste veldig masse og satt mye i en stol og bare stirret i veggen. Blir vel likt i dag, bortsett fra at avdelingen har ikke bil i dag så må gå til butikken..

Opplever du at det gjør godt å få litt frisk luft? 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Litt der og da kanskje. Når været er fint. Men ikke sånn at jeg har symptomlette etterpå. 

Men nok til at du velger beina foran bil dagen etterpå? Vil oppmuntre deg til å bruke kroppen. Det har hjulpet/hjelper meg i depresjonen (moderat).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...