Gå til innhold

Hvordan har dagen din vært? Og hva har du gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men nok til at du velger beina foran bil dagen etterpå? Vil oppmuntre deg til å bruke kroppen. Det har hjulpet/hjelper meg i depresjonen (moderat).

Anonymkode: 00890...66c

Nei egentlig ikke. Legen sier jeg har alvorlig depresjon. Det kan nok stemme i og med at jeg klarer så lite. Samtidig er jeg ikke trist. Det er litt rart.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (10 minutter siden):

Nei egentlig ikke. Legen sier jeg har alvorlig depresjon. Det kan nok stemme i og med at jeg klarer så lite. Samtidig er jeg ikke trist. Det er litt rart.

Jeg har også vært innlagt med alvorlig depresjon. Hadde mye uro og "selvmordskjør". Vet ikke om jeg var trist direkte. Klarte ihvertfall ikke å gråte (pga medisiner)

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har også vært innlagt med alvorlig depresjon. Hadde mye uro og "selvmordskjør". Vet ikke om jeg var trist direkte. Klarte ihvertfall ikke å gråte (pga medisiner)

Klarer heller ikke gråte. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Orker du å ha besøk eller isolerer du deg?

Har ikke akkurat mange som kan komme på besøk. Men vil det ikke heller. Er bare deprimerende å sitte og prate på besøksrommet. 

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Har ikke akkurat mange som kan komme på besøk. Men vil det ikke heller. Er bare deprimerende å sitte og prate på besøksrommet. 

Du burde heller få deg noe aktivitet utenfor sykehus. Det å sitte i en stol å stirre i sykehusvegger hele dagen kalles bare unødvendig oppbevaring fordi du ikke har noe annet tilbud. Jeg vet det fins mye tilbud i nord du kan benytte deg av. Men du må ta tak i ting selv. 

Anonymkode: 81fb8...fe9

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Hva med at personen og du går en liten tur å får pratet litt sammen? Kanskje det oppleves positivt. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva med at personen og du går en liten tur å får pratet litt sammen? Kanskje det oppleves positivt. 

Har vært en tur på butikken i dag. Ikke at vi pratet så mye. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...