Gå til innhold

Godt humør alkohol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hørt om alkoholproblemer i forbindelse med depresjon men i kveld har jeg vært så glad at jeg har danset og sunget siden kl 18 i kveld og ikke fikk jeg jobbet som planlagt. Etter et par timer ble det til at jeg måtte ta et par glass, som høres ut som jeg liksom gjør stadig vekk. Men drikker alkohol få ganger i året. Blir så sliten. Men i kveld er det annerledes. Har rett og slett tatt en fest alene. Har noen sånne raptuser på kveld nå men på dag er jeg vanlig og avbalansert. Jobben går helt supert. Elsker den faktisk. Ja. Jeg vet det høres ut som hypomani men har det bare så deilig. Ikke noe følelsesutbrudd eller upassende oppførsel. Trives bare godt. Skulle ønske det var sånn alltid. Eneste som kanskje er litt nogo er alkohol midt i ukedagene. Men jeg vet allerede nå at det har null konsekvens i morgen. Det må være deilig å ha det så greit alltid. Bare selskapssyk og full av tanker. Nothing wrong. Tanker? 

Anonymkode: 7c8eb...1e6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486185-godt-hum%C3%B8r-alkohol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...