AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 Skrevet 3. september 2024 Er ung ufør og ønsker mer enn noe annet å jobbe igjen. Føler det vil lette på angst og depresjonen. Noen som har vært borte fra jobb lenge og kommet ut i jobb vis IPS? Anonymkode: 4a41d...de2 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. september 2024 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er ung ufør og ønsker mer enn noe annet å jobbe igjen. Føler det vil lette på angst og depresjonen. Noen som har vært borte fra jobb lenge og kommet ut i jobb vis IPS? Anonymkode: 4a41d...de2 Flott å lese, dette er et tiltak som har gode resultater. Vær litt strategisk når du tenker gjennom steder som kan være aktuelle for deg. Skriv gjerne opp en liste (over ønskede jobber/steder) å ta med til din jobbspesialist. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 Skrevet 5. juni 2025 Kan man få hjelp av IPS hvis man er skrevet ut av DPS men har psykiske utfordringer og ufør? Anonymkode: 39c01...2c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 Skrevet 6. juni 2025 https://www.nav.no/ips#hvem Anonymkode: f0884...607 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. juni 2025 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan man få hjelp av IPS hvis man er skrevet ut av DPS men har psykiske utfordringer og ufør? Anonymkode: 39c01...2c3 Jeg tror det, jeg får ips på grunnlag av at jeg har oppfølging i kommuen. Selvom jeg går på dps nå skal jeg fortsatt være under ips når jeg avsluttes også. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. juni 2025 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 16.54): Er ung ufør og ønsker mer enn noe annet å jobbe igjen. Føler det vil lette på angst og depresjonen. Noen som har vært borte fra jobb lenge og kommet ut i jobb vis IPS? Anonymkode: 4a41d...de2 Jeg har i alle fall hatt god opplevelse med ips det blir mye lettere å forholde seg til jobb skole med ips! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2025 Skrevet 7. juni 2025 Kan de på IPS også hjelpe mot avklaring av hvor mye man kan jobbe, eller er det et annet tiltak Anonymkode: dbf1c...c5b 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 7. juni 2025 Skrevet 7. juni 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan de på IPS også hjelpe mot avklaring av hvor mye man kan jobbe, eller er det et annet tiltak Anonymkode: dbf1c...c5b De kan hjelpe deg med det. Men tror nav har hovedansvaret der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2025 Skrevet 7. juni 2025 Jeg syntes det er dårlig en bare kan spare 15K i året nå. Monnet mer når det var 40K. Anonymkode: bcd6e...037 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.