AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 Skrevet 3. september 2024 Er ung ufør og ønsker mer enn noe annet å jobbe igjen. Føler det vil lette på angst og depresjonen. Noen som har vært borte fra jobb lenge og kommet ut i jobb vis IPS? Anonymkode: 4a41d...de2 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. september 2024 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er ung ufør og ønsker mer enn noe annet å jobbe igjen. Føler det vil lette på angst og depresjonen. Noen som har vært borte fra jobb lenge og kommet ut i jobb vis IPS? Anonymkode: 4a41d...de2 Flott å lese, dette er et tiltak som har gode resultater. Vær litt strategisk når du tenker gjennom steder som kan være aktuelle for deg. Skriv gjerne opp en liste (over ønskede jobber/steder) å ta med til din jobbspesialist. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Kan man få hjelp av IPS hvis man er skrevet ut av DPS men har psykiske utfordringer og ufør? Anonymkode: 39c01...2c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni https://www.nav.no/ips#hvem Anonymkode: f0884...607 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan man få hjelp av IPS hvis man er skrevet ut av DPS men har psykiske utfordringer og ufør? Anonymkode: 39c01...2c3 Jeg tror det, jeg får ips på grunnlag av at jeg har oppfølging i kommuen. Selvom jeg går på dps nå skal jeg fortsatt være under ips når jeg avsluttes også. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 16.54): Er ung ufør og ønsker mer enn noe annet å jobbe igjen. Føler det vil lette på angst og depresjonen. Noen som har vært borte fra jobb lenge og kommet ut i jobb vis IPS? Anonymkode: 4a41d...de2 Jeg har i alle fall hatt god opplevelse med ips det blir mye lettere å forholde seg til jobb skole med ips! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Kan de på IPS også hjelpe mot avklaring av hvor mye man kan jobbe, eller er det et annet tiltak Anonymkode: dbf1c...c5b 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan de på IPS også hjelpe mot avklaring av hvor mye man kan jobbe, eller er det et annet tiltak Anonymkode: dbf1c...c5b De kan hjelpe deg med det. Men tror nav har hovedansvaret der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Jeg syntes det er dårlig en bare kan spare 15K i året nå. Monnet mer når det var 40K. Anonymkode: bcd6e...037 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.