Gå til innhold

Hva slags abonnementer har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

TV2 play, Discovery+, mannen har Netflix. NRK har jo alle, og dette dekker i grunnen det vi har behov for. Har smart-tv med diverse snåle Samsung-kanaler og div. apper også, bruker youtube en del på tv. Har premium-bruker på youtube så jeg slipper reklame forresten.

AnonymBruker
Lillemus skrev (18 minutter siden):

TV2 play, Discovery+, mannen har Netflix. NRK har jo alle, og dette dekker i grunnen det vi har behov for. Har smart-tv med diverse snåle Samsung-kanaler og div. apper også, bruker youtube en del på tv. Har premium-bruker på youtube så jeg slipper reklame forresten.

Everybody skrev (5 timer siden):

Netflix er inkludert i mobilabonnement

TV2 play inkludert i tv pakke i fellesutgifter.

Youtube premium

Tidal

Hva er det dere ser på youtube? Eneste gangene jeg ser på youtube er hvis jeg trenger en turtorial på noe. Så er jo ingen vits å betale for abbonement

Anonymkode: debe9...77e

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er det dere ser på youtube? Eneste gangene jeg ser på youtube er hvis jeg trenger en turtorial på noe. Så er jo ingen vits å betale for abbonement

YouTube har jo nesten alt tenkelig av musikk. Særlig bra på obskure ting du ikke finner på Spotify. Savnet YouTube jeg, men når de ikke har kundeservice blir det stryk. Dessuten betaler de artistene bedre enn Spotify uten at det er særlig dyrere. Spotify er jo elendig deal for små obskure artister og band.

Endret av Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Primært for musikk i bilen. :) Men bruker det også mye på tv for å se forskjellige treningsvideoer og andre greier som folk legger ut, spesielt om kosthold og sånt. Og Supernanny f.eks., også My 600 Lbs life noen ganger.

Annonse

Max, Netflix, Spotify, Aftenposten, iCloud-lagring, Microsoft 365, linseabonnement fra Specsavers. Har midlertidig måttet abonnere på ulike regnskapsprogrammer i år, men det skal avsluttes.

Lillemus skrev (51 minutter siden):

Og Supernanny f.eks., også My 600 Lbs life noen ganger.

Haha, hadde en periode i slutten av svangerskapet i 2020 da jeg var helt hekta på My 600 lbs life. Hadde en eller annen strømmetjeneste som hadde det og jeg så på det hele tiden 😂

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Masse forskjellig, mye politivideoer, reisevideoer, vlogger, reviews.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...