Gå til innhold

Stiller du alltid til timene hos behandler på DPS eller hender det at du melder avbud?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Terskelen for å avlyse er i hvert fall veldig høy for min del. De eneste gangene det har skjedd var da den lille fine hunden min måtte avlives og dagen etter en operasjon. Som flere her sier, går man i behandling for å få hjelp, så for meg virker det helt tullete å avlyse på grunn av depresjon eller angst.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har aldri avlyst. Det er jo nettopp fordi at jeg er dårlig at jeg går dit. 

Men psykologen derimot er "syk" nesten hver måned. 

Anonymkode: d40b8...65b

Å, jeg har kun opplevd sykdom hos behandler ved en anledning. Mine siste to behandlere var sykemeldt en god del. 

Anonymkode: f6bda...263

AnonymBruker

Meldte avbud tre ganger på hmmm… 16 år? til sammen. Gang nr 1 hadde jeg så ryggsmerter at jeg ikke kom meg ut av huset på en uke. Gang nr to hadde jeg influensa. Gang nr tre dro jeg på spontanferie til Hellas. 

Nå er dette en del år siden. Men jeg fikk ros fordi jeg alltid møtte opp. For meg er det en selvfølge å komme til avtaler, så jeg syntes det var litt rart å rose noen for det. Men det sier kanskje noe om andres oppmøte. 

Anonymkode: b759e...faa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...