Gå til innhold

Hva sliter du med og hva er dine beste mestringsstrategier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva sliter du med og hva er dine beste mestringsstrategier? Jeg sliter mest med depresjon og suicidalitet og indre uro. For meg er mine beste mestringsstrategier å skrive ned alle tanker og følelser og ellers gjøre fysiske ting som gå tur, trene, bake og husarbeid.

Anonymkode: cd408...b36

Fortsetter under...

AnonymBruker
Sokk skrev (52 minutter siden):

Uro, slitenhet, irritabilitet, tiltaksløshet, idioti.

Mestringsstrategier: shopping, fast food, klaging. 

Sliter med depresjon og angst pluss selvmordstanker. Mestrinsstrategier er jobb, trening, sosialt samvær, overspising.

Anonymkode: 54cff...749

Jeg sliter mest med selvbildet og mye knyttet til det, men som jeg stadig prøver å forbedre. Det går meget sakte men sikker den veien jeg ønsker det skal gå. Ting tar tid og det gjelder å være tålmodig. 

For meg har jobb vært den viktigste mestringsstrategien, og det siste halve året har også det å fokusere på å gjøre det beste utav dårlige dager også hjulpet - når jeg blir klar over det. 

Endret av Emoji

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...