Gå til innhold

Sms om tapt anrop eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er en overtenker så må bare spørre her inne før jeg gjør noe. Jeg følges opp av AAT (akutt ambulant team) nå for tiden og snakket sist med dem på telefon i dag tidlig. Avtalte at de skulle ringe meg opp igjen om ett par dager. Så nå nettopp så jeg at jeg hadde ett tapt anrop fra dem og at de hadde forsøkt å ringe for 10 minutter siden. Skal jeg anta at de ringte feil eller er det innafor å sende sms og spørre om de forsøkte å ringe meg fordi jeg hadde ett tapt anrop? 

Anonymkode: b7a94...da9

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486283-sms-om-tapt-anrop-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tror du at de har ringt feil når dere har avtalt at de skulle ringe også har de ringt?

Anonymkode: f7e79...32b

Har ingen avtale om at de skulle ringe nå, de skulle ringe om ett par dager sa de da de ringte i dag tidlig.

Annonse

AnonymBruker
Dorthe skrev (1 minutt siden):

Ja, det går sikkert bra ☺️

Jeg overtenker alltid så fælt, det er litt strevsomt. Hvem klarer ikke avgjøre hva man gjør selv i en alder av 30 år liksom.... Men jeg skrev i alle fall at jeg så at de hadde forsøkt å ringe om det var noe spesielt... var det dumt skrevet?

0

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg overtenker alltid så fælt, det er litt strevsomt. Hvem klarer ikke avgjøre hva man gjør selv i en alder av 30 år liksom.... Men jeg skrev i alle fall at jeg så at de hadde forsøkt å ringe om det var noe spesielt... var det dumt skrevet?

det er greit det, men jeg hadde kanskje skrevet at jeg så anropet nå.  Men det er ikke nødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...