krøll9 Skrevet 5. september Del Skrevet 5. september Så var tilfellet der igjen. En sjelden gang sovner jeg ikke, tross innsovningsmiddel. Vet ikke om jeg skal grue meg til en dag der jeg kommer til å være utslitt eller skal glede meg fordi jeg kommer til å være overtrøtt og helt på tuppa. Får ihvertfall ikke sove fordi jeg er så positivt engasjert i tanker om jobben, studier, også mååå jeg høre på noe. På en side holder musikken meg våken fordi jeg får enda flere positive følelser og må synge med og stå opp og danse. Skrur jeg av, så blir jeg urolig. Ikke med negative tanker men med tankespinn rundt aøt jeg holder på med. Kan konstatere at jeg har noen tegn på hypomani. Det er andre natta på kort tid. Men må si jeg gleder meg og håper jeg kommer litt lenger denne gangen. På en annen side hadde det vært mer fornuftig å faktisk sove og være vanlig sunt uthvilt tik å stå opp om fire timer men siden det ikke går, hva skal en gjøre. Det er for sent med en sovetbl nr. 2. Har egentlig ikke noe problem her, bortsett fra bittelitt uro rundt i morgen også veldig lyst til å prate med noen 😁 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486297-v%C3%A5ken-enn%C3%A5-%C3%A5-neiiiii/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumeriken96 Skrevet 5. september Del Skrevet 5. september Hei, hva vi du prate om? Hvis ikke jeg får sove så døgner jeg bare ligsågodt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486297-v%C3%A5ken-enn%C3%A5-%C3%A5-neiiiii/#findComment-4315917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
krøll9 Skrevet 5. september Forfatter Del Skrevet 5. september Regnet ikke med svar så kikket ikke inn igjen 😆. Ville ikke prate om noe spesielt, bare sånn alt og ingenting. [Dette begynte jeg å skrive i dag morges] Når sovnet du da? Ifølge Fitbiten så sov jeg tre timer til sammen med en del avbrekk men merket ikke at jeg sov fordi jeg følte jeg var våken hele tiden. Er jo fint om man klarer å døgne men blri du ikke ukonsentrert av det på jobb? Vet også at jeg må ha sove fordi jeg drømte at jeg hadde et lik i senga og at jeg hadde adoptert hunder som bodde på verandaen. Alle var så forskrekket over at jeg hadde tatt til meg disse hundene fordi de hadde store dype arr eller kjøttsår i ansiktet. Men glade var de. Bare utrolig ekle å se på. Også det liket i senga da. Hvor jeg hele tida gikk rundt og lurte på om det var en ny kjæreste (visstnok min) som hadde drept den gamle. Så visste det seg at det var JEG som hadde gjort det, og at liket lå under madrassen der nye kjæresten sov. Var heldigvis ikke jeg som var jeg-personen i drømmen og ingen av kjærestene var folk jeg faktisk kjenner, men det var fra jeg-perspektivet allikevel. Så var ganske rar i følelsene da jeg sto opp i morges 😆😆😆 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486297-v%C3%A5ken-enn%C3%A5-%C3%A5-neiiiii/#findComment-4316268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.