A black hole to end it all.. Skrevet 5. september 2024 Skrevet 5. september 2024 Mener å ha lest dette en gang, men finner det ikke. Hva mer er det i såfall? Og er det sant at schizofrene ofte opplever å bli bedre i 50-60 årene? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 Skrevet 5. september 2024 Skjønte ikke spørsmålet. Kan du utdype? Anonymkode: 03016...350 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2024 Skrevet 5. september 2024 De har alltid kalt min diagnose psykoselidelse enten det var schizofreni eller schizoaffektiv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 Skrevet 5. september 2024 Skjønte ikke spørsmålet jeg heller. Schizofreni er en hjernesykdom som oppstår i tenårene eller ung voksen alder. Unntaket er paranoid psykose/vrangforestillingslidelse som kan oppstå senere. Anonymkode: 996d9...a8f 0 Siter
A black hole to end it all.. Skrevet 5. september 2024 Forfatter Skrevet 5. september 2024 Grunnen til at jeg spør at schizofrene kan være dårlig fungerende uten psykose også. Og husker vagt å ha lest om at det er mer gjennomgripende enn en annen psykoselidelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.