Gå til innhold

Knytter du deg ekstra til en eller flere ansatte når du er innlagt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har det vært slik for deg? At du har blitt ekstra tett knyttet til noen i personalet? Kanskje mest aktuelt for oss som har vært innlagt over tid. Det har skjedd for meg at jeg kjenner en dypere tilknytning til enkelte.

Anonymkode: cbab9...2a4

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Med mine traumer så klarer jeg ikke å knytte meg til mennesker. Jeg skyver folk unna meg. Har kptsd. 

Anonymkode: bea39...2ec

Er det klassisk for kptsd?

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg må bare spørre; men var det et ungt menesker som "vitset"?

Mener du personalet? Ja han var jo relativ ung men voksen.

FjellOgDalar

Det er generelt slik i livet ar man har mennesketyper man går mer og mindre godt sammen med. Det gir seg dermed selv at man kan knytte seg mer til de man går godt over ens md i personalet. Men mer knyttet enn det vil jeg ikke si jeg har blitt. 

Ja, absolutt. Det er spesielt to som jeg kjenner veldig mye av deres privatliv og historie. Forholdene har etterhvert blitt preget av vennskap. Men nå har begge sluttet og det går helt fint for meg. Jeg tenker av og til på dem og lurer på hvordan det går med dem. 

Nå når jeg er innlagt kjenner jeg at jeg føler meg nærmere de som har jobbet det lengst og kjenner hele historien min. Samtidig har det vært godt å bli møtt av nye ansikter som ikke dømmer meg for den jeg har vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...