Gå til innhold

Er det blitt for lett å klage på alt i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leser opp og leser ned tråder om klaging på absolutt ALT i dagens samfunn.

Anonymkode: 158aa...3aa

Ja det syns jeg. Syns spesielt denne tråden som er klagetråd nr 3 virkelig tok kaka! 

Anonymkode: dfecb...e43

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg leser opp og leser ned tråder om klaging på absolutt ALT i dagens samfunn.

Anonymkode: 158aa...3aa

Det er et problem med hele samfunnet, vi forstår ikke hvor privilegerte vi egentlig er, så det blir mye klaging for ingenting

En mulig løsning er om alle må leve som i Afrika i 1 uke f.eks, flytt i en "mud hut" uten strøm og springvann, etter 1 uke, i livet mange lever hele livet sitt, tror jeg nok klagingen her blir kraftig redusert.

Anonymkode: 93d53...8e6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er et problem med hele samfunnet, vi forstår ikke hvor privilegerte vi egentlig er, så det blir mye klaging for ingenting

En mulig løsning er om alle må leve som i Afrika i 1 uke f.eks, flytt i en "mud hut" uten strøm og springvann, etter 1 uke, i livet mange lever hele livet sitt, tror jeg nok klagingen her blir kraftig redusert.

Anonymkode: 93d53...8e6

Kanskje 18åringer idag heller burde bli sendt på tvangsopphold til jungelen i Afrika i noen måneder istedenfor til militæret. 

Anonymkode: dfecb...e43

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...